Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért van az hogy a Tesco...

Miért van az hogy a Tesco műszaki pultjában az árúhiteles cég kollegája az értékesítő? Nincs kikötve hogy mondjuk eladói végzetsége legyen egy pultos dolgozónak?

Figyelt kérdés
Az a problémám amikor tegnap vásárolni mentem a Tescoba és a műszaki pultban egy fényképezőgépet akartam venni az ott "eladó" személy nem igazán értett a pultban kiállított termékekhez és amikor kérdőre vontam hogy miért nem ért hozzá annyi volt a válasz hogy ő az árúhiteles cég alkalmazottja de jelenleg ő szolgál ki! Ezekután kérni akartam egy igazi eladó segítségét azt mondta nem tud mást küldeni hisz ő rá bízták a műszaki cikkek értékesítését. Sarkonfordultam és bosszankodtam kihez tudok fordulni panaszbenyújtás miatt? Ugyanis az árúházban ezután már nem volt kedvem harcolni egyet az információs pultnál!

2013. aug. 23. 22:39
 1/5 anonim ***** válasza:
48%
Műszaki cikket csak erre szakosodott áruházban érdemes venni!(Media Markt, Edigital, stb)
2013. aug. 23. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Írhatsz az információs pultnál lévő vásárlók könyvébe, talán néhány hónapon belül választ is kapsz.


Amúgy az hülyeség, hogy a Tescoban nem érdemes műszaki cikket venni. Pont ugyanolyan minőségű áru érkezik oda, mint bármelyik műszaki áruházba. Az általam látogatott hipermarketben van wi-fi is, így könnyedén utána tudok nézni a kiszemelt termék tulajdonságainak. Nem hinném, hogy a Media Marktban képben vannak az eladók az összes termék tulajdonságaival, hiszen szinte hetente változik a készlet. A legjobb megoldás, hogy előre körülnézel az interneten vagy pedig megkérsz egy tapasztaltabb ismerőst, hogy kísérjen el.

2013. aug. 23. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Úgy tünik nem értettük meg egymást az rendben hogy utána nézek neten a termékek tulajdonságának! De ha már megveszek egy árút akkor az árban az is benne van hogy amennyiben szükségem van rá egy eladó segítséget nyújt nekem! Ezért mennek olyan szarul a dolgok ebben az országban mert ilyen ígénytelen nép vagyunk nincsenek meg az alapvető ígényeink. Annyi munkanélküli van és az a vicc ha van egy árúház ahol lenne 300 embernek munkalehetőség akkor miért 80-100 embert alkalmaznak csak hisz így nem tudnak tökéletes munkát végezni! Tudom hogy versenyhelyzet van meg profitmaximalizáció meg hasonlók! De én akivel bolttulajdonossal beszéltem! Ő azt mondta őt nem érdekli hogy mennyi kiadása van egy dolgozóra ő a megfelelő létszámmal dolgozik vagy inkább egy plusszal. Hisz így el tudja kerülni azt hogy a vevők hasonló helyzetbe kerüljenek mint minden nap egy egy multiban! Ő ezzel tudja megtartani a vásárlóit hisz neki nem azon van a hangsúly hogy azzal sporol hogy nincs ember valamire! Nem ad el egy tvt vagy laptopot mert nincs ki kiszolgálja a vevőt (vagy esetemben egy fényképezőgépet)!


Mindegy az a lényeg hogy felháborító hova süllyeddünk.

2013. aug. 24. 06:50
 4/5 A kérdező kommentje:

Mindegy még azon gondolkodtam hogy a TV-be a Panaszkönyv műsorba hogyan lehetne írni interneten keresztül!

No meg tényleg az nincs megadva hogy kel egy megfelelő szakképesítés a munka elvégzéséhez akár a húsboltban a henteseknél vagy hasonló? Szerintetek?

2013. aug. 24. 06:52
 5/5 anonim ***** válasza:
90%
Kedves Kérdező! Egy valamit elfelejtettél. A Tesco önkiszolgáló áruház, ez ki is van írva az összes áruház bejáratánál. Ez alatt azt kell érteni, hogy az árukat magadnak kell elvenni a polcról és magadnak kell eldönteni, hogy melyik terméket veszed meg. A legtöbb dolgozónak az a feladata, hogy az áruház polcairól levett árukészletet újra feltöltse. Az, hogy bizonyos termékeket áruvédelmi okokból csak eladó segítséggel tudod kivenni a vitrinből, az nem azt jelenti, hogy neki képben kell lennie az összes termék tulajdonságával. Ezzel az emberek többsége tisztában is van és e szerint vásárol. Ez nem igénytelenség és nem csak ebben az országban van így. A dolgozók száma pedig azért kevés, mert így tud egyrészt nyereséget termelni, másrészt itt próbálja alacsonyabban tartani az árakat a konkurenciákkal zajló árversenyben. Ha valóban háromszor annyi dolgozót foglalkoztatna, mint amennyit szükséges, akkor azt te fizetnéd meg a többi vásárlóval együtt az árakba beépítve, mert a multik egy olyan fura szerzetek, hogy a nyereség a céljuk és nem a jótékonykodás. Ha szakértő kiszolgálást szeretnél, akkor menj el egy szaküzletbe, ott biztos javasolni fognak számodra megfelelő termékeket, de ne lepődj meg ha jóval magasabb árért, mint máshol. A szolgáltatást meg kell fizetni, kapitalizmus van, semmi sincs ingyen.
2013. aug. 24. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!