Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Yamaha robogómban egy keresked...

Yamaha robogómban egy kereskedés szervizében szíjat cseréltettem. K. b.300 km után elporladt, elmorzsolódott és elszakadt a szíj. Van e esélyem arra, hogy garanciálisan kicseréljék?

Figyelt kérdés
Amúgy hivatalosan nem lenne sok esélyem, de számlát és jótállási nyilatkozatot nem kaptam. Holott a szerviz még az internetes oldalán is "kötelezi magát ennek átadására. Vállalási szabályzatában olvasható: "...Javítást csak a jogszabályokban meghatározott dokumentációkkal végzi (munkalap, jótálási nyilatkozat, számla)...".

2013. aug. 16. 17:49
 1/1 A kérdező kommentje:
mikor a robogó kész volt, csak mondták hogy vihetem, és kifizettem az 5.000.Ft-ot.
2013. aug. 16. 17:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!