Nem tudom hova írjam ezért ide írom. Internetszolgáltatóval kapcsolatban szeretnék kérdezni olyat hogy mit lehet tenni ha nem teljesíti kötelességét?
Körübelül 3 hónapja internetem nagyon rossz ledobál kapcsolatvesztéssel erre kijöttek a szerelők hogy feljebb kéne rakni az antennát mert fába néz...ön költségen persze.
Kérdésem ezért a 3 hónapért ami alatt körübelül ha 1 hónapnyi forgalmat ha megkaptam nem kaphatok kárpótlást?
Írtam nekik email-t mert mondták hogy ott kell ilyesmit intézni arra válasz nem érkezett...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ha a hiba oka valóban az antenna elhelyzése, akkor max attól kérhetsz kártérítést, aki azt odarakta. Ha a UPC, akkor nekik kell megfelelően felszerelni, ezért nem kérhet pénzt szerintem.
Ha a hiba a UPC-nél van, és hivatalosan is jelezted a hibát és az nem lett elhárítva elvileg jár a hibás teljesítés arányában jóváírás (pl. 3 napig nem volt net, akkor arra a 3 napra nem kell fizetned). Ha nagyon kekeckednek mehetsz a fogyasztóvédelemhez is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!