Rendeltem a fesztivaljegy.hu-ról egy jegyet 23.300 írták annyiért nem adnak. Lehet, hogy hiba volt az oldalon, de ezt akkor sem tehetik meg szerintem. Van erre valamilyen fogyasztóvédelmi pont vagy szabály erre?
Mert nekem dereng valami, de sajnos nem vagyok szakértője a témának.
"Sajnos a rendelésed nem tudjuk teljesíteni,mert ilyen végösszegű termékünk nincs.A VOLT bérlet 27500 Ft-ba kerül.
Ezt a rendelést töröljük,kérünk rendeld meg újra."
Előfordulhat, hogy egy webáruházban olyan termékeket talál, melynek feltűnően kedvező az ára. Ha ez csak egyféle termék esetében fordul elő, az akár adatbeviteli hiba is lehet. Márpedig a kereskedő is hibázhat, ennek ellenére ezen az áron biztosan nem tudja kiszállítani a terméket. Valószínűleg nem is fogja visszaigazolni a megrendelés elfogadását, hanem arról küld tájékoztatást, hogy ezen az áron a terméket nem tudja biztosítani, csak egy magasabb áron. Így az eladó válaszában egy új ajánlatot tesz a termék eladására vonatkozóan, amit azonban Önnek nem kell elfogadnia. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
Más kérdés, ha Ön azt észleli, hogy nem csupán egyféle, hanem szinte az összes termékeknek hihetetlenül kedvező az ára. Ha ez így van, lehetséges, hogy csalogató reklámról van szó, amit azért alkalmaz a kereskedő, hogy minél több látogatót vonzzon a honlapjára, üzletébe. Ez esetben a fogyasztóvédelmi hatóságnak van hatásköre a kereskedő tevékenységének felülvizsgálatára.
Üdvözlettel: NFH admin1
Ahogy látom, kicsit kimaradt pár szó a kérdésből, így nem túl érthető.
Ha így lenne, ahogy írta, akkor én sem törődnék vele, viszont a megrendelésem után (23.300) kaptam visszaigazoló emailt róla, amiben még egy számlát is csatoltak. Ezek után jött pár óra múlva a fentebb említett email, hogy ja mégsem.
Ezután írtam nekik, hogy utánanéztem és ajánlatételnek minősült a dolog (főleg hogy visszaigazolták), de erre már nem válaszolták, csak kaptam egy automatikus emailt, hogy törlődött a rendelésem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!