Csomag Ausztráliából, nem érkezett meg, mi a teendő?
A kérdésem az lenne, hogy ha az Australia Postnál adtak fel egy csomagot és még mindig nem érkezett meg, a postások nem tudnak róla semmit, akkor hova forduljak? Ha aláírás is volt kérve hozzá, akkor is a posta zrt hozza ki? Kezdek tanácstalan lenni, mert már lassan 3 hónapja csak várok, de semmi. Hajóval adták fel.
Még mindig semmi hír róla és meg se kaptam. Mindenki csak mutogat másra, ők se tudják, milyen szám kell nekik.
Elmondásod szerint aláirás ellenében tudnád majd átvenni. Ezt azt jelenti, hogy könyvelt küldeményről van szó. Egyedi azonositószámmal (tracking number) van ellátva, ami minimum 2 példányban létezik: az egyik a csomagra van ragasztva, a másik a feladónál kell legyen. Illetve elektronikusan is nyilvántartják az útját. HA tényleg igy lett feladva.
Te mint cimzett a magyar postánál nem reklamálhatsz, hanem annak kell intézkednie, aki feladta a csomagot. Manapság már online is nyomon lehet követni a dolgokat, ha minden igaz az ausztrál postának is van ilyen szolgáltatása. A te teendőd, hogy a FELADÓtól kérd el a tracking numbert és egyben kérd meg, hogy nézzen utána a feladási helyen keresztül. Ha ezt megtagadja, akkor feltehetően el sem küldte, vagy nyomonkövetés nélkül adta fel. A lényeg, hogy a csomag felől csak a kiindulási ponton tudsz információt kapni, ideális esetben a feladó hathatós segitségével.
Köszönöm, kaptam én egy számsort, de az az azonosító. Azzal a postán nem mentek még semmire. Próbálkoztunk pedig már vele. Nyomon követési számot még nem kaptam.
Amikor kérdeztem a feladót, azt írta, hogy Április 16. óta azt jelzi, hogy beért az országba. Kb. 100$-os tétel. Mondjuk én ajándékba kaptam, csak a szállítást fogom fizetni, azt is akkor, ha megjött, tehát azt se lehet mondani, hogy átverés miatt nem jött még meg.
Megkérem, hogy menjen be az ottani postára, hátha haladunk előre. Köszönöm.
Nekem erre mindig ezt írja:
Tracking summary
Tracking ID:
*********** (12 számjegyű - betűk-számok)
Product/service:
Status:
Invalid tracking ID
Remélek még, de már nem igazán merek, hogy valaha is megkapom a fülhallgatóm. Igazából nyomkövetési számmal. Nem tudom, mivel foglalkozik a feladó, mert régről ismerem, de mostanában annyira nem tartottuk a kapcsolatot, de nagyon elfoglalt. (Vagy csak nekem nem válaszol?) Eddig még csak a csomag azonosítót kaptam, de az ugye még mindig nem korrekt, mert nem dob rá semmit, akárhol nézem.
Kezdek elkeseredni.
Tegyük fel, hogy tényleg feladta. Ilyenkor nincs valami időhatár, ami után visszamegy a feladónak? Esetleg az nem fordulhat elő, hogy a vámon akadt fenn? Vagy erről kapnék értesítést? Nem értek hozzá, nem nagyon kaptam csomagot.
Egy a biztos, akár a posta hibás, akár nem... maradok a futárnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!