Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » E-On számla probléma. Mit...

E-On számla probléma. Mit tudok tenni? (Bővebben lent)

Figyelt kérdés

Köv. a történet:

Beléptünk a Díjnet rendszerébe,ami működik is rendesen,ezzel nincs gond.(Azért választottuk,mert itt a mobilszolgáltatónkon kívül mindent el tudunk intézni egy helyen.)Eddig nem volt gond,de

áprilisban az E.On értesítést küldött,hogy túlfizetésünk va ~30.000Ft.Ilyen volt már korábban is,a következő számla összegéből vonták le,most is így LETT VOLNA.Csakhogy azóta küldtek 5! számlát (gáz és áram is),van olyan,amit kétszer állítottak ki,a 30.000Ft-os levonás persze sehol,még inkább többet kellene fizetnünk.Anyukám bement az ügyfélszolgálatra,de ott azt se tudták hányadikán van elseje....Írtunk e-mailt a központi ügyfélszolgálatra,mire annyit válaszoltak,hogy a rendszerükben egy ~11e ft-os és egy ~10e ft-os tartozás áll fent (korrigálták a túlfizetéssel),ezért ezeket az összegeket fizessük be.

NADE,a Díjnetre küldött számlákon a befizető nem módosíthat,csak a számla kibocsátója.Kértük az E.On-t,hogy töröljék a hibás számlákat és a túlfizetéssel korrigáltakat küldjék el,hogy be tudjuk fizetni(mert ugye számla nélkül hogyan fizessünk?Mire hivatkozzak?). Erre ugyanazt a választ küldték,amit korábban,csatolva hozzá egy általános meghatalmazást (de hogy mire fel?) .Újra személyesen bement anyu,megint ugyanarra jutott,semmire.

A Díjnetnek ís írtunk,de ők sem tehetnek semmit,csak a számla kibocsátója.

Most ott tatunk,hogy van 5 hibás számla az E.On részéről a Díjneten,ami nekünk rendezetlen tartozásként szerepel,a visszajáró (túlfizetés) összegéről tud az E.On,csak pont lesz*rja.

Mit tehetnénk még,ha sem személyesen,sem e-mailen nem tudom magam megértetni velük?

Azt írták,regisztráljunk az E.On elektronikus számla rendszerébe,de azért választottuk a Díjnetet,mert ott mindent el tudunk intézni,ráadásul,ha oda is regisztrálok,akkor 2 helyre küldenek majd számlát?!

Már nagyon elegünk van....



2013. máj. 21. 18:05
 1/3 anonim ***** válasza:
töketlenek vagytok. ha bementek az ügyfélszolgálatra és rendesen el tudjátok mondani mi a pálya, akkor megoldódik minden. a gyíkon senki nem fog segíteni.
2013. máj. 21. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Kedves Kamumail!

Talán olvasd el rendesen és meglátod,hogy már 2x voltunk az ügyfélszolgálaton,ahol egyik ügyintéző se tudta mit lehet ilyenkor tenni.Ha valaki járt már hasonló cipőben az talán tudna segíteni.

2013. máj. 21. 19:46
 3/3 anonim válasza:
szia, megoldódott az ügyed? ha nem írj privit nekem.
2015. febr. 19. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!