Expresszen "vettem" egy telefont és nem jön meg. Mit kéne csináljak?
Azonnal keresd meg telefonon vagy emailben és kérdezd meg tőle : hol a cuccod?!
Lehet, hogy a postán csücsül, mert rossz a címzés?...
Kérd el a küldemény AJÁNLOTT RAGSZÁMÁT, ezzel tudod keresni a csomagodat a helyi postahivatalban.
Ha nem tud mondani az illető Ajánlott Ragszámot, akkor gyanús, hogy fel sem adta...
Ebben az esetben határozottan szólítsd fel, hogy AZONNAL utalja vissza a pénzedet, köszönöd, nem kéred a telefont...
Ha 1 héten belül nem utalja át a bankszámlaszámodra (írd meg neki a saját bankszámlaszámod) a pénzed, akkor feljelented a rendőrségen, a bank-adatok alapján a rendőrség pontosan megtudhatja, ki a számlatulajdonos, mi a lakcíme.
Legközelebb ilyen bizonytalan helyről meg csak úgy vásárolj, hogy személyes átvétellel!!!
(Most mi lesz, ha egy kuka-szemetet küld a csomagban?... Bizonyítsd be, hogy azt küldte és nem egy vadonatúj telefont, amit te kicseréltél egy vacakra?!)
Személyes átvétellel kipróbálhatod, megnézheted és csak akkor fizetsz kézbe, ha tényleg olyan a cucc, amilyet szeretnél!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!