Ioffernél hogyan kell vásárolni? Már vásároltam, megérkezett 2 termék, de nagyon sok mindent nem értek, és sok terméket még nem kaptam meg, igazából nem is tudom hogy megvettem-e már.
Elsőnek is , ha rámegyek hogy vásárlási aktivitásom , akkor ott kirakja a vásárolt termékeket , miét vannak eggyesek narancs sárgával bejelölve ? ill. ott van valamilyen kis lenyíló fül , ahol ki lehet választani h mark payment sent , v request tracking No. , v. Mark item received , ezek micsodák ?
Valamint ha egy termékre rámegyek , pl. napszemüvegekre , és van egy kép , mondjuk 24 különböző féle szemüveg fel van tüntetve és mindegyik mellé 1 szám van írva , a szín kiválszatásánál pedig csak 3 szín van , és ha rámegyek az egyikre, akkor előjön pl. a szemüveg dobozának a képe ... hol kell írni az eladónak , hogy hanyas számú terméket szeretném ? ill. mikor vásárlás előtt , után ?
Ha valaki tud valami youtube vidit , v iofferről egy magyar forumot v útmutatót mutatni az jó lennne ( az angolom nagyon rossz , épp ezért nem is értem annyira az ioffert)
Ill. tudtok valamilyen másik oldalt ami kicsit egyszerűbben lehet használni ? v ez is egyszerű ?
Túl bonyolítod az egész dolgot
Ott a vásárlási aktivitásodnál a narancssárga és a zöld szín azt jelöli hogy elfogadtad-e az ajánlatot meg ilyenek azzal nem kell foglalkoznod A többivel se nagyon amiket leírtál Request tracking number az azt jelenti hogy elkéred a csomagszámot ha még nem küldte el az eladó mark payment sent ( elküldted a pénzt) mark item received megkaptad a dolgot) a ha van több szám akkor leírod kommentben a számot és kiválasztod a színt még de ha tudsz angolul akkor meg lehet beszélni az eladókkal mert ők elég jól tudnak nekem ez a tapasztalatom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!