![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Árulni szinte bármit lehet, az hogy érdemes-e más kérdés.
Előbb mérd fel a lehetőségeidet. Megfelelő piacismeret nélkül, nem fogod megtudni, hogy érdemes-e, ahogyan egy "hagyományos" üzletnél sem. Hiába állsz be ugyanazzal az áruval 200-iknak a sorba, ha csak a top 10 legkedvezőbb ajánlatot adó bolttól veszik a cuccokat. Meg kell nézni, hogy magánszemélyek számal nélkül az új cuccokat mennyiért adják, mert ők a legádázabb ellenségeid, fórumokon, apróhirdetésben, stb. Az árakat a fogyasztók hozzájuk viszonyítják, vagy épp egy-egy akciós ajánlathoz. Ha nem tudsz versenyezni vele, felesleges bele kezdened, mert még másodállásban is csak a költséged megy vele. Vannak már jó megoldások(pl. nem kell áruba fektetned pénzt, raktározni, stb), és költség csökkentő tényezők (e-számlázás, dropshipment), de mint minden vállalkozásnál első itt is a reális piacismeret. Ha nem tudsz jó áron, minimális haszonnal kínálni valamit, akkor felesleges erőlködni vele, mert csak "kamikaze" leszel, ahogy sokan mások és rövid életű lesz a pályafutásod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!