Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a teendő, ha a Smart...

Mi a teendő, ha a Smart kártyámra rosszul írták fel a nevem? G helyett S-t írtak

Figyelt kérdés
2009. szept. 19. 21:13
 1/5 anonim ***** válasza:
Semmi. Az nem hivatalos pénzügyes kártya, csak pontgyüjtésre való.
2009. szept. 19. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Én a helyedben megreklamálnám, mert a kártyádon a névelírás azt jelenti, hogy a beregisztrált nevedet is elírták!


Márpedig majd pontbeváltásnál (ha személyesen akarnál Smart-tárgyat venni a pontokért) galibát okozhat : hogyan igazolod, hogy a tiéd a kártya?!


A Smart-központban telefonon vagy levélben kérdezd meg, mit kell tenned, átírják a neved és küldenek egy új kártyát (a postjaid ezen is rajta lesznek).

2009. szept. 20. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ne röhögtess! Hol kérnek pontbeváltáshoz személyit?
2009. szept. 20. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
mert amikor elküldtem a jelentkezési lapot akkor g-t írtam, de s-el postázták, de ha akarok új kártyát rendelni azt írják, hogy már van a nevemen egy
2009. szept. 20. 20:48
 5/5 anonim ***** válasza:
Én olyan smart kártyát használok, amin nem az én nevem van, és eddig sehol nem volt vele gond. Senki nem kér azonosítást, igazolványt.
2009. szept. 21. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!