Azolcsosag.hu megbízható? (több lent)
+ egy rossz tapasztalat.
Szept. 7én rendeltem egy órát. Írták, megérkezett a pénz, a rendelés feldolgozás alatt van. Írtam üzenetet, ha lehet, szeretnék kérni mellé cuccot, azután érdeklődtem, feldolgozás után esetleg szintet lépett-e a rendelésem, semmi válasz. Felhívtam a telsz@mot,egy idős hölgy vette fel a telefont. Pont, mint a fideszes telefonbetyár statisztikai hivatal... 😁 A hölgy nem tudott segíteni, mert a kolléga nincs ott éppen. Három hét alatt háromszor telefonáltam, mindig a hölgy vette fel a telefont. A kövi héten telefonaltam, akkor a rendelési számot, nevet, levélfiók címet felírta és közölte, hogy átadja a kollégának, ő majd "ímélesen" 🤣 küldi a csomagköviszámot. Írtam még néhány e-mailt, azokra sem érkezett válasz. Ma megint telefonáltam. Megkérdeztem, egy hét alatt sem sikerült összehozni egy üzenetet a rendeléssel kapcsolatban, semmilyen információt sem kaphatok, hogy áll a rendelésem? Momdom a hölgynek, ebből fogyasztóvédelem lesz... Erre mit ad Isten? Egyszer csak jött a mail a Bariontól, hogy vissza utalták a befizetett pénzt. 20 nap után... 0 magyarázat, e-mail a zolcsóságtól... Persze még gózom sincs, hogy a Bariontól mimor kerül vissza a számlámra a pénz és hogyan. 😁
Szóval. Aki rendelni akar tőlük, az erre készülhet. Nulla kommunikáció, tájékoztatás,ha telózni akarsz, akkor a nammama fogadja a hívásodat. Azért kíváncsi lennék, meddig parkolna a pénz náluk, ha rájuk hagyom a dolgot... Azaz nem. Inkább nem is akarom megtudni.
Asszem, az első és az utolsó eset volt, hogy igénybe vettem a nulla szolgáltatásukat
...
Nemrég rendeltem órát náluk. 2022.03.13.
Most vettem át a DPD-től. 22.04.05.
Eddig jó..
A válasz: nem.
Rendeltem tőlük egy retró videójátékot. Egy hónap múlva, még az automata visszaigazoláson kívül semmi válasz. E-mail-re nem válaszoltak, ügyfélszolgálati telefon ki sem csörgött, az automata bemondta, hogy nem elérhető. Küldtem egy feljelentést a rendőrségnek e-mail-en, amiről másolatot kaptak arra a címre amin idáig nem válaszoltak. Érdekes módon másnap felhívtak egy rejtett számról és másnap már visszakaptam a pénzem.
Ezek szerint mégiscsak rendszeresen olvassák az e-mailt.
Csak a tényeket írtam le.
Az oldal szabályai miatt a személyes véleményem nem írom itt meg, mert esetleg megsérthet bűnözőket a méltóságukban vagy az érzelmeikben.
Mindenki levonhatja a következtetést magának, hogy megéri-e a kockázatot.
Kérdező:
Én egy 4 darabos "Mijia" fantázianevű termosztátot rendeltem tőlük. Kb. 10,000Ft. Mire érdeklődtem volna pár hét után, hol jár a rendelésem, meghozta a futár. A telefonos ügyfélszolgálatot néha nehezen értem el, de próbálkoztam különféle időpontokban (délelőtt, délután) és előbb-utóbb azért mindig sikerült. Amikor elértem őket mindig kedvesek voltak.
Jó tanácsom, előre fizetéssel ne rendelj nagy összegben. Pár ezer forintos tételt érdemes. Vagy ha előre fizetéses oldalon rendelsz, akkor először próbálkozz meg kis tétellel az adott áruháznál, majd utána ha az megérkezett rendelj bátran nagyobbat.
Másik jó tanácsom, hogy mindig próbáld meg telefonon (vagy e-mailen) felkeresni őket rendelés ELŐTT. Akár csak egy "hány nap a szállítás" kérdéssel, hogy ezzel is felmérd érdemes-e az adott helyről rendelni.
Még egy megrendelő aki rossz tapasztalattal rendelkezik
A történet a következő. Vettem egy akkus ponthegesztőt, ami kb.fél óra múlva feladta a harcot. Ettől kezdve bekapcsolni nem lehetett! Felhívtam Őket nem vették fel! Majd egy tíz perc elteltével egy úr felhívott ismeretlen számról, és adott két e-mail címet amiből egy sem működött! Eztén kaptam egy értékelésre felszólító levelet / Réka /,benne egy mail címmel, amiben elküldtem az értékelést, meg azt az igényemet, hogy a vásárlástól elállok kérem vissza a pénzemet! Erre írták azt, hogy küldjek egy videót arról hogy nem tudom bekapcsolni. Elküldtem. Eltelt pár nap /majd egy hét / és küldtek egy postai ajánlott feladó blankettát, hogy küldjem vissza ajánlott, sűrgősségivel Hon Kongba,és a feladó blankettát lefotózva küldjem el nekik. Ráadásul nem is az én nevemre, címemre és telefonszámomra szólt Hol is az adatvédelem?
Még egyszer senki se vásároljon tőlük!! Ja számlát sem küldtek
Ma felhívtak ha elküldöm saját költségemen Kínába, és elküldöm nekik a feladási blankettát akkor nagy kegyesen hajlandóak a garanciás készüléket fél áron visszafizeti! Meg azt a büdös jó....!A kínai szállítási költséget + a készülék felét lenyúlták volna
Mindenki vigyázzon mert ez egy fogyasztókat megkárosító, adócsaló / számla nincs/, adatokkal visszaélő cég!!Bizonyítani tudom!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!