Kedves munkavállalók, legfőképpen irodisták! Milyennek képzeltek el egy kicsi, de otthonos, kényelmes irodát?
Egy webshop irodája lenne. Én 2-3 alkalmazottra gondoltam először. Kb. mekkora lenne az iroda ideális mérete "4 asztalra", négyzetméterben? Nem tudom, hogy ezt hogyan, vagy mi alapján állapítják meg. Egy asztalon 1 db all-in-one számítógép (egybepc) és 1 db vezeték nélküli telefon lenne, persze a munkatárs bármit rakhat rá. Mivel lehetne még feldobni/kiegészíteni egy asztalt? Irodabútorként mondjuk valami hasonlót néztem ki: [link]
Mindenképpen valami vidám, egyéni színt szeretnék a falakra, fehér szóba sem jöhet. Szerintetek melyik nézne ki jól? Valamint még miket javasolnátok, hogy otthonosabbá tegyem az irodát? Mondjuk egy nagyképernyős tv, egy DVD lejátszóval és kabeltévé halózattal, hogy bármit nézhessenek munka közben? Mondjuk nem szeretném, hogyha ez a minőség rovására menne. Várom az ötleteket!:)
És ha még kérhetjük:
- legyen elég természetes fény, hogy legalább amikor odakint 100 ágra süt a nap, olyankor ne kelljen villany mellett vakoskodni
- télen legyen a talpunk alatt valami kis szőnyegecske, hogy ne fagyjon le a lábunk bokáig
- ha még mindezek mellé pár cserép élő virág is díszíti az irodát, akkor az már maga a menyország!
A TV nagyon rossz ötlet, elvonja a figyelmet a munkáról!
Maximum egy olyan hangerőn szóló rádió, ami még nem zavarja a telefonálást.
Kedves Kérdező!
Nem értem, miért akarsz egy WEBSHOPNAK irodát berendezni, mivel ez nem törvényi előírás, és valójában semmi szükség nincs rá?...
Egy webshopot több munkatárs is kezelhet, ezt mindenki megteheti otthonról is a saját gépéről!!!
Tapasztalatból írom, mivel én 3 db webshopot üzemeltetek itthonról, nem is csinálnám, ha emiatt be kellene járkálnom egy munkahelyre, arról nem is beszélve, hogy egy webshopot (szerintem) éjjel-nappal és hétvégén is, ünnepnapokon is kezelni kell, ezt nem lehetne megtenni egy 8 órás munkahelyen! (Márpedig a Vevők ezt várják el.)
Nálunk ezt a 3 webshopot én kezelem itthonról (shopok karbantartása, termékoldalak leírása és feltöltése, vevőszolgálat ügyintézése, reklamációk kezelése), és van még egy kolléganőm, aki a raktárt kezeli és a postázást... Ő is otthonról intézi az ügyeket, a házában van a raktár, akkor intézi a shop ügyeit, amikor ráér (reggel vagy délután)...
A raktáros kolléganőm és én kb. 200 km-re lakunk egymástól, de remekül tudjuk az ügyeket intézni emailben.
Van még ezen kívül a webshopok Tulajdonosa, aki kinn él Németországban és ő szerzi be a termékeket, ő viszi időnként a raktárba vagy oda postáztatja... :-))
SZÓVAL : nem szükséges iroda, teljesen fölösleges, mindenki dolgozhat otthonról kötetlen munkaidőben!
A törvény sem írja elő, hogy webshopok esetében kötelező lenne irodát fenntartani...
2-es vagyok!
Közel 20 évig üzemeltettem a saját könyvelő-irodámat. Senkinek semmi törvény nem írja elő, hogy ilyen-olyan helyiség lenne kötelező bizonyos tevékenység végzésére. Én is csak azért költöztettem ki az irodát a saját lakásomból néhány év után, mert egyrészt már nem fértem el a lakásban, hogy lakás+iroda, másrészt meguntam, hogy még a vasárnapom sem telt el anélkül, hogy az ügyfelek ne zavartak volna, hiszen a papirok is itt voltak.
Tehát valóban tv-t semmiképpen, az a kis helyiség, amiben otthon ezeket a munkákat végzed, legyen úgy berendezve, hogy első helyen azok a technikai cuccok férjenek el benne, amikre szükséged van, fontos (ahogy már írtam is) a megfelelő világítás. Legyen azért egy olyan hely, helyiség, asztallal, székkel (esetleg fotellal), ha olyan vendég, üzleti partner, esetleg ellenőr érkezik, hogy rendezett körülmények között le tudd ültetni, egy kávéval, üdítővel meg tudod kínálni.
1., minek az iroda, de tényleg?
2., miért ragaszkodsz ilyen görcsösen a tv-hez?! Neked, mint tulajdonosnak az a célod, hogy az alkalmazottak MAXIMÁLISAN a munkájukra koncentráljanak a munkaidő alatt és a lehető legtöbb munkát végezzék el, hiszen azért fizetsz nekik. Ha beraksz egy TV-t, akkor 3 ember munkájának elvégzéséhez garantáltan 4 embert kell majd fizetned. Ha neked megér az a tv + 200-300e forintnyi költséget havonta...
1. " Amikor már jó forgalmunk lenne, akkor mindenképpen szeretnék irodát!:)" Nem azonnal lenne, csupán ötleteket gyűjtök. Valószínűleg sikerül aránylag gyorsan felvirágoztatni a céget, mivel többen is jelezték, hogy tőlünk rendelnének nem kis tételeket, valamint akkor már a többi cég is rendelne, mivel "terjedne" a hírünk. A cég terjeszkedne, nem csak webshop üzletágban lennénk jelen, ha tényleg beindul a bolt. Valamint cél a többi európai piac meghódítása. Valamint azért is kéne az iroda, mivel szeretném, ha személyes átvétel is szóbajöhetne.
2. Nem ragaszkodok hozzá, csupán szeretném ha jól éreznék magukat munka közben. Mert ugye azért nem jönnek percenként a hívások és a megrendelések. De pl. arra is jó lenne, ha esetleg üzleti partnerrel, nagy megrendelővel tárgyalnék, mondjuk egy prezentációt, vagy bemutatkozó videót megjeleníteni. De szerintem sem lesz.
Prezentációt inkább notebookon vagy projectoron - ne TV-n.
Ha meg azt szeretnéd, hogy a munkavállaló jól érezze magát ahhoz nem TV kell, hanem korrekt elbírálás és kollégakezelés, kellemes környezet és emberi hangnem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!