Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ti mit mondtok hideghíváskor?

Ti mit mondtok hideghíváskor?

Figyelt kérdés

Közületek ha használja valaki ezt a módszert, mivel szokott indítani? Mivel veszitek rá a másik felet, hogy összejöjjön az üzleti találkozó?


Le tudnátok írni néhány praktikát



2012. jún. 8. 11:37
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Attól is függ, mit akarsz értékesíteni.


Először is mosolyogj a telefonban, mert ez érződik. Mutatkozz be ( név, honnan keresed az illetőt, stb).

Kérdezd meg hogy alkalmas- e az időpont ( ne kezdj bele rögtön a mondókádba, lehet hogy épp eszik vagy vezet, stb).


Ha azt mondja, alkalmas, akkor ( és itt a lényeg) egy nagyon rövid, de figyelemfelkeltő mondatban foglald össze hogy mit szeretnél ( ne húzd túl sokáig, ne légy túl rámenős, ne érezze hogy tukmálsz).

Ezen a mondaton nagyon sok múlik, ügyelj a megfogalmazásra.


Kérdezd meg, hogy érdekli- e ez a lehetőség.

Ha nem, kérdezed meg, miért ( próbáld meg a kifogásokat kezelni). Ha elutasító, akkor nincs mit tenni. Ha érdekli, akkor megbeszélheted vele a talit.

2012. jún. 8. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm, kapsz egy "hasznos" jelet :)


...és persze mindenki, aki válaszol

2012. jún. 8. 12:36
 3/3 anonim válasza:
Ja és fontos, addig fognak zavarni a nemleges válaszok amíg rá nem jössz h ez a munkád része. Az emberek 50%-át meg lehet fordítani jó kifogáskezeléssel. Illetve néha a legegyszerűbb mondatok működnek, érdemes agyalni ezeken.
2016. máj. 14. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!