Minden féleképp meg kell vásárolnom a terméket?





Igen, meg kell.
Esetleg az eladóval próbálj egyezkedni, de nem adok sok esélyt.





Igen.
Viszont küldhetsz egy levelet az eladónak, amiben leírnád, hogy valami elfogadható és előre nem látható indok miatt elállnál az üzlettől.
Ha megértő, tudomásul veszi, ha nem, kapsz egy negatívot.





Hat harom eset lehetseges.
1, Irsz neki hogy nem szeretned atvenni es o jo fej es egy semleges ertekelseben megegyeztek.
2, Irsz neki hogy nem szeretned atvenni es o nem jo fej es ad egy negativot.
3, Irsz neki hogy nem szeretned atvenni es mivel te ervenyes ajanlatott tettel amit o elfogadott te koteles vagy azt atvenni. Amennyiben nem akarod megtenni jogi utra terelheti a dolgot.





internetes rendelés esetén tudtommal jogilag 8 napod van elállni az üzlettől. Akkor is ha már megkaptad, tehát 8 napig visszaküldheted a terméket.
Nem hiszem, hogy jogi útra vinné az eladó, főleg mert kiröhögik, nem követelhet semmi kártérítést vagy ilyesmit pl, ha el se küldte a terméket.
mind2en bejelölitek vaterán, h nem jött össze az üzlet és akkor őt sem terheli jutalékfizetési kötelezettség.
Kommunikáld le vele. Ennyi. Ha fäszparaszt, akkor tuti negatívot ad, de le kell szarni. főleg ha van már sok pozitív értékelésed.





# 4
Magánszemély - magánszemély között nem.
Csak ha cégtől rendel hivatalosan.










Én éppen most várok napok óta egy vevőm jelentkezésére: esetleg nem te vagy az?:)))
Írj neki, hogy ne várjon feleslegesen, legalább újra meg tudja hirdetni a termékét. Szerintem így normális.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!