Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Vaterán a vevő megvádolt,...

A Vaterán a vevő megvádolt, hogy nem kapott csak egy terméket három helyett?

Figyelt kérdés
Mi a teendő, ha: a vaterán volt egy megrendelésem,3 db termékre, amit el is postáztam ajánlva, egy bélelt borítékban. A vevő felhívott, hogy a háromból csak egyet kapott meg, a postán biztos kivették, mert sérültnek látszott a boríték. Az ajánlási szelvényen súlymegjelölés van, tehát én tudtam bizonyítani, hogy 3 terméket küldtem el, de hogy őt ne érje ilyen veszteség megegyeztünk, hogy elküldök neki kettőt egy áráért, igy egyformán viseljük a kárt. Nem volt olyan színem, amilyet eredetileg postáztam, nem vagyok gyártó cég. Erre ő negatívval értékel, hogy nem küldtem azt a színt, amit ő kért, ráadásul először csak egy terméket kapott. (Tehát még meg is vádolt, holott bescanneltem neki az ajánlási szelvényt. ) Ez rontja az én statisztikám, és elsősorban a megbízhatóságom. Mit tehetek ilyenkor? Alicz
2009. jún. 18. 17:06
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Írj a Vaterásoknak. Egyszer én is kaptam egy jogtalan negatívot, és törölték.
2009. jún. 18. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!