A jófogás ügyfélszolgálata miért nem válaszol nekem?
Figyelt kérdés
Átvertek nagyon csúnyán a vásárlásnál és ezt jelentettem az ügyfélszolgálatnak de még válaszra sem méltatnak és a csaló hirdetés is fenn van még.2012. márc. 20. 06:10
1/4 anonim válasza:
Mert az oldal nem foglalkozik a hirdetések tartalmával, ez le van írva a szabályzatba.
Mivel vertek át, melyik hirdetés ez?
2/4 A kérdező kommentje:
babaruhát vettem elutaltam a pénzt és azóta eltünt
2012. márc. 20. 07:01
3/4 anonim válasza:
Ez nem a jófogás hibája, ők nem ellenőrzik az eladókat. Sajnos el kell könyvelned, hogy így jártál.
4/4 anonim válasza:
Kedves "tegnap 06:10"!
A Jófogás ügyfélszolgálatán dolgozom, és örömmel néznék utána az esetének, mert egyik fő elvünk, hogy minden levelet megválaszoljunk. A csaló esetekre pedig külön figyelmet szoktunk fordítani, tehát nehezen tudom elhinni, hogy nem foglalkoztunk az Ön esetével.
Kérem, adja meg az email címét, vagy nevét, amiről írt az Ügyfélszolgálatunkra, hogy pótolhassuk a hiányt, amennyiben valóban mulasztottunk.
Üdvözlettel
Jófogás.hu ügyfélszolgálat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!