Mi a teendő ha az egészségpénztár nem fizeti ki a megküldött fogászati kezelés számlájának összegét?
Párom havi 10k-t kap MKB egészségpénztárra, a fogászati kezelésekre használtuk eddig nagyrészt. Dokinknál úgy működik, hogy írja a számlát, adjuk a pénzt, számla megkap, aztán meg kell küldeni a pénztárnak. Nos fél éve megküldtük a számlánk másolatát,de a pénz még mindig sehol. Tudtommal a pénztárnak csak pesten van irodája, így személyesen sem tudunk bemenni. Telefonon azt mondták, folyamatban az ügy intézése. Hogyan lehetne elintkzni hogy hozzájussunk a pénzhez? Csaknem létfontosságú az összeg (25 ezer HUF).
(ui.: bízom benne, hogy nem vagyunk átbaszarintva, ha valamit nem jól tudok,kérlek javítsatok)
Kinek a nevére lett kérve a számla? Ha az egészségpénztáréra, akkor írjatok levelet, hívjátok fel őket minden nap.
Ha erre sem reagálnak, akkor lehet e-mail-t írni nekik, aminek a végére odaírhatod, hogy addig, amíg nem kapjátok meg, ezt az e-mail-t naponta 2x fogod nekik elküldeni. És küldd is el!!
Nekem eddig ez mindig bejött. :)
Olyan nincs, hogy fél éve folyamatban van.
A legtöbb EP-nek a honlapján fent szokott lenni a szabályzat, hogy mi a menete az egész történetnek. Én a Medicinánál vagyok, ott úgy van, hogy 3 munkanap. Ennyi az utalási idejük. Valamennyivel több idő, hogy jelezzék, hogy gond van a számlával. Keresd ki, írj nekik levelet, hogy legyenek szívesek vagy fizetni (ha van fedezet a számlán!), ha nincs fedezet a számlán, akkor (legalábbis a medicinánál így van) a számlaegyenleg erejéig fizessék ki a számlát vagy közöljék, hogy mi a probléma vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!