Utánvét esetén van lehetőség minőség ellenőrzésre?
Figyelt kérdés
2011. okt. 23. 12:50
1/2 anonim válasza:
Az utánvétes postai küldeményt csak akkor bonthatod ki, ha a postásnak kifizetted a vételárat.
Ha nem vagy elégedett a csomagban levő termékkel, reklamálhatsz az Eladónak, de bizonyítanod kell, hogy ő küldött hibás cuccot, nem te rontottad el, vagy cserélted ki... Ez már elég nehéz dolog... :-[
2/2 anonim válasza:
Nincs..
Az összes szállító (Posta, Dhl, DPD, GLS) szabályzata azt írja elő, hogy a csomagot csak az utánvét kifizetése után adhatja át.
A címzett kizárólag a csomag, csomagolás sértetlenségét kifogásolhatja szállító felé.
A közvetítő cég semmilyen minőségi panasz elbírálására sem nem hivatott, sem nem jogosult, nem is tudja sokszor mi van benne.
Mondhatnám én neki azt is, hogy a koronaékszereket rendeltem..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!