PayPal pénz visszaszívása, hogyan zajlik le a folyamat?
eBay-en vettem egy cipőt, mérete rossz lett ami az én hibám, de egy nagy ragasztófolt volt rajta. Kérdeztem eladót mit tudunk tenni, azt írta kicseréli, de nem írt azóta több levelemre sem.
PayPal-en nagy kavarc után vhogy rátaláltam h panaszt nyújtok be és igényelem a pénzemet vissza, ez megtörtént már, azóta semmi nem történt.
Lesz valami, vagy kell írnom még paypalnek v bárhova, vagy csak várjak?
Először is nyitni kell egy dispute-t amiben megpróbálod rávenni az eladót a refundra. Ha ez nem használ, akkor a probléma részletes vázolásával claim-et csinálsz, ezután pár napon belül a Paypal munkatársa mérlegeli a helyzetet és dönt arrólí hogy kapsz-e refundot.
A dispute szakaszban is megoldódhat a helyzet, ha az eladó hajlandó együttműködni. Gondolom tudod, hogy mire kell hivatkoznod: ITEM NOT AS DESCRIBED. Ha claim-et csinálsz az ügyből akkor ne feledd megemlíteni, hogy az eladó nem hajlandó válaszolni neked...
Köszi!
Csináltam described-et már egy hete, azóta semmi sem történt, most rámentem, hogy claim-et írok, leírtam bejelöltem a dolgokat, bár lehet ne msiekrült mert kidobta, hogy " Not as described - Claim - #PP-001-428-532-563 " .
És azt írta már foylamatban van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!