Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a teendő akkor, ha beküldte...

Mi a teendő akkor, ha beküldtem egy cipőt bevizsgálásra, mert szétment, és közben a bolt megszűnt? (konkrétan lent)

Figyelt kérdés
Szóval vettem egy stoplis cipőt a Fürgenyusziba Kaposváron, pár hónapra rá szétment a cipőm, és közben megszűnt a bolt Kaposváron.Azt mondták menjünk Siófokra vagy Pécsre, ott még működik, és ott reklamáljunk.Ez megtörtént, elküldtük saját költségen Pestre a cipőt bevizsgáltatni, 1hónap után nem értesítettek minket.Fürgenyuszit sehol nem tudjuk utolérni, ezért felhívtuk a pesti céget akik bevizsgálták a cipőt, azt mondták hogy jogosultak vagyunk a cserére, de közben meg úgy tudom, hogy a teljes Fürgenyuszi lánc megszűnt..(oldaluk nem működik, telefon kikapcsolva.. e-mailra nem reagálnak) Mi a teendőm ilyenkor?Így jártam és buktam a cipőm?
2011. aug. 15. 14:49
 1/1 anonim ***** válasza:

Saját költségeden nem kellett volna elküldeni. Tehát már nem jó a dolog.

Az gáz, ha az eredeti bolt megszúnik és egy másikban kell reklamálni.

Az üzletnek, illetve ezek szerint az üzletláncnak kellett volna ezt intézni. Vélhetően amiatt, hogy nem a bolt intézte a bevizsgálást így buktad a cipő és költségei árát. Esetleg fogyasztóvédelemmel konzultálhatnál. Hátha valamit még tudnak tenni a cél érdekében.

2011. aug. 16. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!