Milyen iratokat őriztek meg?
Milyen iratokat őriztek meg?
Sziasztok!
Kíváncsi lennék ki milyen iratokat szokót megtartani. Elsődlegesen a munkahelyi íratókra gondolok, melyek azok a dokumentumok, amit pl nyugdíjig meg kell őrizni. ( Ha jól tudom van ilyen.) Az igazság az, hogy már rengeteg papírom van, ilyen igazolás, olyan igazolás, munkaszerződések stb stb. Szóval ha szeretném kulturáltan elrendezni a dokumentumokat, és szelektálni, mi az amitől megszabadulhatok mert tényleg felesleges? Nyílván az a tuti ha mindent megtartok, de mire elérem a nyugdíjas kort, a végén egy külön szobát tarthatok fent csak a papíroknak. Az adóbevallásom is pl csak az utolsó 4 év ami megvan, gyűjtögessem életem végéig? 2x voltam munkanélküli, onnan is ilyen, olyan határozat stb stb.
Belevehetünk más iratokat is.. Viszonylag rend szerető ember vagyok, a felesleges dolgokat pedig nem szeretem tárolni, a bankszámlakivonatokból pl az utolsó 3 havi amit mindig megtartok, a többi írat megsemisitő, és kuka. Feleslegesnek tartom a telefonszámlák megtartását is, abból is pl az utolsó 3 havit tartom meg.
Szóval, ki hogyan szokta az otthoni dokumentumokat kezelni?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!