Selejtes kínai egyszer felvett póló?
Méghogy nem összeg... ezért én is, te is gondolom fél napot dolgozol! Meg különben is, nem azért vesz az ember egy ruhát hogy kidobja 1 felvétel után. Én is vettem már ezer forintért pólót, évek óta hordom, csak a kis gyöngyök jöttek le mosások során, de kényelmes és imádom. :)
Remélem valamit intéznek ez ügyben.
Ha meg nem, megérdemelnék, hogy felvegyél egy pólót, rá a tiedet és abban menjél ki fizetés nélkül.
Bár még én sem loptam soha, csak mondom, hogy megérdemelnék. :S
Köszi az eddigi válaszokat.
Megfordult a fejemben, hogy leakasztok egy másik pólót és levetetem a csipogót a magyar éhbérért dolgozó munkaerővel :) de meggondoltam magam, mert neki lenne belőle baja.
Azt mondta az eladó, hogy hiába írok be a vásárlók könyvébe, nem fog semmi történni. Érdekes módon még soha nem büntették meg a kínait.... Blokkot sosem ad, ha valaki cipőt vesz, akkor ad, se az sem blokk, hanem olyan papír, ami a számológépben van és a hátuljára tesz egy dátumbélyegzőt.
Előre megfontolt szándékkal jól pofán vágom a büdös kínait, ha nem cseréli ki a pólót. Igenis nekem nagyon sok 1200 Ft. Örülök, ha valakinek ez egy piszlicsáré ügy. Szeretnék a helyében lenni.
na akkor 1200-ért kaptál egy leckét
1 nem vásárolunk blokk nélkül
2 nem vásárolunk gagyi árút (inkább tesco, ahol ennyiért kapsz normális minőségű pólót, ha cherokee vagy F&F-et akasztasz le, mert az items az ugyanaz a kínai, vagy turkáló)
3 a tulaj hazudik, mert jótállás van...tehát ideje bemagolnod a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó szakaszát
4 a pólót a büdös életben többé nem látod, még azt is letagadják, hogy valaha láttak téged
Nahh, ez úgy van, hogy -állítólag- az Ázsia Centerben sem büntetnek soha, mert mindig értesíti egy, vagy több belsős őket jó pénzért a havi ellenőrzésről. Igaz, a kenőpénz töredéke az adónak, de nem is az állam zsebébe megy. Annyi üzlet van ott... ha csak mind 10ezer forintot bedob havonta a kalapba(ami békaf*sznyi a fizetendő adóhoz képest)akkor már igen komoly összegről beszélünk. Az meg nem úgy van, hogy hiába írsz be a vásárlók könyvébe. Nem egy esküvői vendégkönyv az :D Te beírsz, az ott lévő illetékes(jelen esetben eladó) alul lereagálja, te elviszed a második példányt, ő odaadja a főnöknek az elsőt, a harmadik pedig a könyvben marad. 30napja van a probléma megoldására és az írásban történő válaszolásra, melynek megtörténtét neki dokumentálnia kell(a postázott válaszlevél ajánlóvevényét be kell tudnia mutatni). Ha te nem kapsz 30 napon belül választ, vagy számodra nem kielégítő, akkor a fogyasztóvédelemhez tudsz fordulni a saját példányoddal. Jelenleg ez a "szentírás" :D
üdv: egy üzletvezető
Köszi mindenkinek a tanácsokat!
Alaposan felkészülök délutánra. Most olvastam a fogyasztóvédelem lapján, hogy "jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye" és azt is, hogy elsősorban kijavítást és cserét követelhetek (nem kérhetek van írva) ha egyiket sem teljesíti, akkor kérhetem vissza a pénzt. Egyértelmű hogy gyári hibás a póló, nem megfelelő festékkel nyomták rá a mintát. Majd jelzem, hogy mit intéztem. Ha nem hajlandó kicserélni, akkor beírok a vásárlók könyvébe. Mindenesetre beleírom azt is, hogy ez a bolt soha de soha nem adott még számlát sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!