Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a véleményetek a GENERALI...

Mi a véleményetek a GENERALI biztosítóról? Perelte már valaki?

Figyelt kérdés
- akár ügyfél, akár partnerként - ???
2011. ápr. 7. 21:29
 1/5 Sovcsik Krisztián ***** válasza:
Független közvetítőként, nem sok mindent tudok róluk mondani csak annyit, hogy majdnem mindenben van náluk optimálisabb pénzintézet. De nem tudom mire gondolsz pontosan.
2011. ápr. 7. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Igen, nekünk van egy évek óta húzódó ügyünk. Csak pénz kell hozzá, hogy az igazunkat alátámasszuk. A békéltető biztatott, hogy megnyerhetjük.

Ezen kívül volt egy eset, aminek az lett a vége, hogy fel kellett utazni hozzájuk Pestre és rájuk borítani az asztalt. Ekkor elintézték a dolgot. (2 hónapig leveleztem, telefonáltam, már én is rögzítettem a telefonbeszélgetést, mert 15 munkatárssal beszéltem, de csak igérgettek és nem tettek semmit.)

Most van folyamatban egy kárbejelentésem. Már rosszul kezdődött, mert visszahívtak, hogy egyáltalán ez kár? A 11 éve lerakott járólap felpúposodott a konyhában (2 sor). Ezeket felszedtük, de a konyhaszekrényt is ki kell szedni, ami nagyon össze van ragasztva, a konyhapultot valószínűleg nem lehet egyben leszedni. Gázszerelőt kell hívni, hogy kivegyem a gáztűzhelyet, vizest kell hívni, hogy a mosogató szekrényt ki tudjam venni. Ez szerintem fontos, hogy kicseréljem a padlóburkolatot.

Van még egy ügyem folyamatban. Volt egy vállalkozói vagyonbiztosításom, a vállalkozás megszünt, és a biztosítást nem tudom megszüntetni, csak egy év múlva. De már van D.A.S. biztosításom, amit az ilyen ügyek elintézésére kötöttem. Amikor az ember nem bír az ilyen nagyhatalmú szolgáltatókkal. Mert addig jó vagyok a biztosítónak, amíg a díjakat fizetem.

Volt, hogy panaszt tettem, de még 30 nap után sem reagáltak.

Azt az egyet nem tudom megmondani, hogy miért vagyok még mindig náluk? Talán mert a másik 20 - 30 sem lenne különb.

2011. ápr. 8. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 Sovcsik Krisztián ***** válasza:
Szimplán csak kell egy független cég aki az ember mögé tud állni és ha nem fizet valaki akkor nem az embernek kell odamennie, hanem egy vezető cég tud odacsapni az asztalra, s a tapasztalat az , hogy másnap már indul is a pénz:D
2011. ápr. 8. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Üdv. kedves Krisztián !


Nos én két szálon perelem ezt a társaságot 2009-től.

Az egyik egy nemvagyoni kártérítés, balesetből adódó maradandó eü.probléma miatt.

A másik pedig mint korábbi munkatársuk , ugyanis lenyúltak rendesen.

Kíváncsi voltam a véleményetekre.

Szerintem a legundorítóbb társaság, erkölcsi szempontok alapján. Ügyfelekhez való viszonyuk nem annyira gáz. Kisebb károkat korektan fizet.

( Aegon, és Allianz-hoz képest. )

2011. ápr. 8. 13:35
 5/5 Sovcsik Krisztián ***** válasza:

Mi kapcsolatban vagyunk az Aegon,Allianz,Aviva,Axa,Generali,Groupama,K&H,Signal,Union,Uniqua

Tény, hogy ezek közül nem mindegyikkel vagyok napi kapcsolatban, de személy szerint eddig afférom nem volt egyikkel sem. A K&H-nak kicsit nehézkes a call centere, volt olyan, hogy 1 hétig nem lehetett őket elérni, de a többiekkel csak panasz szintjén hallottakból tudok véleményt mondani, miszerint a Generalival, a Groupamaval és az Allianzzal voltak problémáik jelenlegi ügyfeleimnek.

2011. ápr. 8. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!