Az EMFESZ-nél voltam fogyasztó. Felfüggesztése időpontjában túlfizetésem volt. Van-e rá esély, hogy visszakapom a pénzem?
Én ugyanebben a cipőben járok. Szinte minden nap bombázom őket e-mailekkel.
A válasz: (két hónapja)Ezúton értesítjük, hogy a területileg illetékes elosztói engedélyes által megadott adat alapján végszámlája hamarosan kiállításra kerül.
Aktuális egyenlegéről a számla kiállítását követően szíveskedjen érdeklődni.
Most elküldtem nekik egy idézetet.
Részlet az EMFESZ általános szerződési feltételeiből:
"10.2.1.
Az EMFESZ Kft. súlyos szerződésszegésének minősül, ha
Az EMFESZ Kft. az azt követő 8 munkanapon belül nem fizeti vissza a Felhasználó túlfizetéseit, hogy a Felhasználó a túlfizetés visszatérítésére vonatkozó igényéről értesítést küldött."
Még bízom, hogy lesz bennük annyi tisztesség, hogy visszakaphatjuk a pénzünket!? Amíg fogyasztójuk voltam, elég korrektek voltak.
9. Kérdés: Reklamáltam (számla panaszom van, stb.) az EMFESZ Kft. felé, azzal mi történik?
Válasz: Az EMFESZ Kft. köteles azokat normál határidőben kezelni, azaz érdemben válaszolni, szükség esetén a számlát helyesbíteni, a visszajáró összeget visszafizetni.
Innen:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!