Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha diák vagyok, jelentkezhetek...

Ha diák vagyok, jelentkezhetek a Lidl-be dolgozni?

Figyelt kérdés

[link]


Itt amiket meghirdettek állásokat, azokra egyetemisták jelentkezhetnek? Nincs szakmám, csak érettségim, és elsős vagyok egyetemen. Van rá így valami esélyem? Részmunkaidő vagy hétvégi munka érdekel természetesen.


2010. nov. 13. 11:40
 1/7 anonim ***** válasza:
Igen jelentkezhetsz.Nálunk is van egy egyetemista és szombat meg vasárnap dolgozik. 2 nap alatt 15 órát.Hétvégisnek szerintem felvesznek.
2010. nov. 13. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
Valószínűleg diák szövetkezet által tudnál. De menj be és kérdezd meg nyugodtan.
2010. nov. 13. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Első vagyok.Nem kell diákszövetkezet.Írj egy sima önéletrajzot és add le a boltban ahova jelentkezni szeretnél.Írd bele,hogy mikor és mennyi órában tudnál dolgozni és írj elérhetőséget,hogy tudjanak hívni ha sor kerülne az állás interjúra.
2010. nov. 13. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Kitöltöttem azt az online jelentkezési lapot, ami fent van az oldalon, amit linkeltem. Drukkoljatok! :)
2010. nov. 13. 12:39
 5/7 anonim ***** válasza:
Hogy sikerült? Engem is érdekelne
2012. ápr. 28. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Válaszra se méltattak.
2012. ápr. 28. 19:56
 7/7 anonim ***** válasza:
Rendben, akkor inkább én sem próbálom meg. Egyébként amit írtak fentebb, hogy az önéletrajzot leadod az üzletbe próbáltad? Én is diák vagyok, de most menjek be az üzletbe és kinek adhatnám oda az önéletrajzot? Áhh, nem szeretnék kellemetlen helyzetbe kerülni... :))
2012. ápr. 28. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu