Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Internetes vásárlás hitelesíté...

Internetes vásárlás hitelesítésének esetére hogyan adjak meg telefonszámot?

Figyelt kérdés

Internetes vásárlásnál átirányítanak a VISA-s felületre, ahol először kéri a megerősítő kódot SMS-ben, majd az iPIN-kódot, problémába ütközök. Az MBH Banknál vagyok, és amikor az SMS-ben érkezett megerősítő kódot kéri az oldal, nem kapok semmit. Nem is csoda, mivel az oldal azt írja, hogy kódot küldött a “9999” végződésű telefonszámra. Tehát elvileg nincsen hozzárendelve a telefonszámom, holott a Netbankban és mindenhol fel van tüntetve a telefonszámom. Hol és hogyan tudom elintézni azt, hogy megadjam ehhez a hitelesítéshez a telefonszámomat?

Enélkül tulajdonképpen használhatatlan a kártya, mert nem enged vásárolni.



febr. 17. 15:47
 1/5 anonim ***** válasza:
A bankba bemész, és ott.
febr. 17. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
A Netbank appban vagy weboldalon nem tudom beállítani?
febr. 17. 16:30
 3/5 anonim ***** válasza:
Telefonon intéztem hasonlót 2 hete
febr. 17. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Hogyan?
tegnapelőtt 05:32
 5/5 anonim ***** válasza:
4, felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam mi a problémám (apple pay kód más számra ment, és megoldotta az ügyfélszolgálat 🤦‍♀️
tegnapelőtt 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!