Elállás vagy jótállás vagy hibás teljesítés? Melyiket célszerű kérni?
Figyelt kérdés
Neten rendelt elektronikai termék nem működik.
A 14 napon belüli indoklás nélküli visszaküldést érdemes választani (és meg sem említeni, hogy hibás a termék) vagy eleve a hibára hivatkozni és ezért kérni a pénz visszafizetését. Egy biztos: nem szeretnénk se cserét se javítást, mert gagyi, ahogy van.
De ha a hibára hivatkozunk, akkor is kötelesek a pénzt visszaadni vagy akkor ők választhatnak, hogy megjavítják vagy visszaadják a pénzt avagy másikat küldenek?
ma 11:47
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!