Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Szóljak egyenesen a kollégámna...

Szóljak egyenesen a kollégámnak vagy inkább a menedzsernek jelezzem?

Figyelt kérdés

Multinál dolgozom service desk agent-ként (telefonon segítünk ügyfeleket).


Vagyunk 4-en a német vonalon, ahol az egyik kollégám nemrég jött vissza dolgozni. A hívásokat illetve hogy ki mikor hányadik a sorrban stb. ezt mind látjuk egy ilyen applikáción keresztül.

A csaj aki visszajött nagyon szereti kerülni a "munkát" vagyis a hivásokat. Az elején nem zavart (gondolotam nehéz visszaszokni) de így 2-3 hónap elteltével kezd elegem lenni. Nála valamiért mindig "megszakad a vonal" az ügyfélel (szerintem csak kinyomja a telefont), ez által nekünk többieknek kell kezelni ezeket a hívásokat is.


Nem tudom hogy oldjam meg?

Egyenesen mondjam neki, kérdezzek rá stb? Bár úgyis tudom hogy tagadná, nem vállalná a felelősséget vagy valami piti dumát nyomna. Vagy jelezzem a problémát egyenesen a menedzsernek?


Őszintén szólva akarom hogy megmaradjon a jó munkatársi kapcsolat és ne legyen feszűltség közöttünk de kezd elegem lenni és nem bírom már szó nélkül hagyni és helyette is dolgozni.


Ti hogy oldanátok meg? Hogy lenne korrekt?


jan. 27. 13:50
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Gyors megoldás:


Email neki, cc felettese:

“Látom, hogy mindig megszakad a vonal, emiatt az ügyfélhívások átjönnek tőled hozzánk. Jelezted már ezt a technikai problémát az IT-nak?”


Lassabb megoldás:

Te jelzed az IT-nak a problémát, akik ki fogják deríteni, hogy semmi baja a vonalnak… innentől ha észnél van a kolléga akkor felhagy a gyakorlatával, hogyha továbbra is űzi, akkor sajnos lépéseket kell tenni a bizonyítékok birtokában… (megszakadó hívások + IT visszajelzése a hibátlan vonalról).

jan. 27. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Azt nem hinnem, hogy minden hivasnal meg merne csinalni.


Masik ceg amugy, de ott minden dolgozo fel van hatalmazva, hogy lekicsinylo, rasszista megjegyzesek eseten szo nelkul kinyomhatja a hivast.


Pl. Ausländer, osteuropäisch.


Ezt az utasitas a teruleti vezeto adta ki.

jan. 27. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Egy kerdes: az illeto nem mondott fel esetleg?
jan. 27. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
63%
Alapvetően a virtuális telefonközpontoknál (ha az van nálatok) minden történés visszakövethető, így feketén-fehéren látszik, hogy milyen hívásokat fogad és azok hány percesek. Erre érdemes ránézetni az illetékessel.
jan. 27. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!