Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kaptam egy emailt az Aliexpres...

Kaptam egy emailt az Aliexpresstől, hogy hamisítvány lehet az egyik termék, amit vásároltam. Hogy tudnám ilyen esetben visszakapni a pénzem?

Figyelt kérdés

“…..

Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we strive to ensure that the products available on our platform meet corresponding standards.


We have identified a potential non-compliance issue with a recent product you have purchased.

Cause for the potential problem:Intellectual Property Infringements

We take your safety and satisfaction very seriously, and we want to bring this matter to your attention promptly to ensure your shopping experience with us is in compliance with applicable laws and your expectations.


You may contact the seller in order to find more information and in case that the product is actually illegal, negotiate a solution such as requesting the return address of the seller and returning the product to the seller.

….”


Nem értem, miért az eladóval kell egyezkednem, miért nem az Aliexpress intézkedik. Nem hiszem, hogy ez eladó könnyen bele fog menni abba, hogy visszakapjam a pénzem.

A terméket még nem kaptam meg, szóval az emailben lévő megoldás nem is működne. Nov. 26 óta nem frissült a nyomkövetés. Talán lehetséges, hogy útközben már valamelyik vám elkobozta?

Ha megérkezne és visszaküldeném, lehet abból baj, hogy én, mint feladó, hamis terméket küldök? Ha visszafele akad fent a vámon, nem engem fognak hamisításért elővenni?


dec. 17. 07:43
 1/10 anonim ***** válasza:
Mi volt a termék, milyen áron?
dec. 17. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 BeefEater ***** válasza:
Valószínű az lesz, hogy a terméket megtarthatod és visszakapod a pénzedet.
dec. 17. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Egy egyszínű telefontokot


Utóbbi időben többször rendeltem és előfordultak problémák. Ahol minőségi baj volt (nem működött), saját költségen kellett volan vissza küldenem, csak akkor kaptam volna visszatérítést. Meg volt egy, ami nem jött meg és mikor vitát nyitottam, fellebbezés után is azt írták, hogy a helyi postán átvehető, menjek be (voltam, nem volt ott, írtam is az indoklásba, de nem érdekelte őket).

dec. 17. 19:43
 4/10 anonim ***** válasza:
leírja egyébként, az online chatbotnál be kell kopizni a rendelésszámot, erre megkérdezi mit szeretnél és te a visszatérítést kéred. Vissza fogják utalni.
dec. 17. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Elutasították a visszatérítési igényemet, invalidnak találták ezek után is
jan. 11. 08:35
 6/10 anonim ***** válasza:
akkor a sellert kellene keresni. lehet ő indíthatja a visszatérítést. Valszeg az az ok, hogy a terméket vissza kéne küldeni. egyre kevésbé engedik ezeket az ingyen lehúzásokat.
jan. 11. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Az eladó nem válaszolt az üzeneteimre több hétig. Majd amikor dispute-ot nyitottam, egyből rányomott, hogy nem fogadja el. Utána az Aliexpress találta invalidnak, nem fogadtam el és most véglegesen elutasították.
jan. 11. 10:28
 8/10 anonim ***** válasza:
Akkor hasznald a cuccot egeszseggel. Nekem egyszer visszaadtqk az arat
jan. 11. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Csak meg se érkezett. Azzal nyitottam a vitát, hogy nem kaptam meg és pluszban írtam hozzá, hogy 8x kaptam emailt arról, hogy hamisítvány gyanús a termék, amit rendeltem. Azzal utasították el, hogy menjek be a postára. Bementem, nincs semmilyen küldeményem ott, leírtam többször is indokásba, de ugyanazt az elutasító választ kaptam
jan. 11. 18:07
 10/10 anonim ***** válasza:
huha. Az baj. Az viszont csalás. Ezt akkor beleírtad?
jan. 11. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!