Kaptam egy emailt az Aliexpresstől, hogy hamisítvány lehet az egyik termék, amit vásároltam. Hogy tudnám ilyen esetben visszakapni a pénzem?
“…..
Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we strive to ensure that the products available on our platform meet corresponding standards.
We have identified a potential non-compliance issue with a recent product you have purchased.
Cause for the potential problem:Intellectual Property Infringements
…
We take your safety and satisfaction very seriously, and we want to bring this matter to your attention promptly to ensure your shopping experience with us is in compliance with applicable laws and your expectations.
You may contact the seller in order to find more information and in case that the product is actually illegal, negotiate a solution such as requesting the return address of the seller and returning the product to the seller.
….”
Nem értem, miért az eladóval kell egyezkednem, miért nem az Aliexpress intézkedik. Nem hiszem, hogy ez eladó könnyen bele fog menni abba, hogy visszakapjam a pénzem.
A terméket még nem kaptam meg, szóval az emailben lévő megoldás nem is működne. Nov. 26 óta nem frissült a nyomkövetés. Talán lehetséges, hogy útközben már valamelyik vám elkobozta?
Ha megérkezne és visszaküldeném, lehet abból baj, hogy én, mint feladó, hamis terméket küldök? Ha visszafele akad fent a vámon, nem engem fognak hamisításért elővenni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!