Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ügyfélkapun 30 napig nem...

Ügyfélkapun 30 napig nem vettem át hivatalos, fontos levelet (nem jött email értesítő). Mi a teendő?

Figyelt kérdés
nov. 30. 18:13
 1/5 anonim ***** válasza:
50%
Kitől jött?
nov. 30. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
32%
Bemehetsz a kormányhivatalba
nov. 30. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Államkincstár. Nyugdíj iránti kérelem és az évek kiszámolása.
nov. 30. 23:27
 4/5 anonim ***** válasza:
53%
Akkor kérd le újra.
nov. 30. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
így van. Újra kell kérni, írsz nekik egy levelet e-papir-on és kiküldik ismét. De asszem ezt a levelet postán is megküldik.
dec. 1. 05:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!