Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért írja azt a Foxpost,...

Miért írja azt a Foxpost, hogy nem adtam át a csomagot a Foxpost részére?

Figyelt kérdés

3 napja feladtam automatába egy vintedes csomagot, de 3 napja ezt írja a nyomkövetés.



Csomagod létrejött a rendszerünkben, a feladó még nem adta át azt a FOXPOST részére.


okt. 24. 13:32
 1/6 anonim ***** válasza:
Rossz gombot nyomtál, amikor betetted a csomagot. Nem feladandó csomagként lett lekönyvelve.
okt. 24. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Milyen gombot? Csak ki kellett nyitnom a kóddal amit generáltak, a vevő kifizetett mindent. Kinyitottam a kóddal a fiókot (csomagfeladás) majd kinyílt, beraktam, becsuktam. Nem kaptam más utasítást. Az ügyfélszolgálatot hívtam, majd keresik a csomagot. Nem látják sehol sem. Akkor hol van? A dobozban van és kész?
okt. 24. 15:00
 3/6 anonim ***** válasza:
24%

"Akkor hol van? A dobozban van és kész?"

¯\_(ツ)_/¯

okt. 24. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Fuuu hogy senki nem tud segíteni ti is csak irkaltok a semmit unatkoztok. Basszatok meg
okt. 24. 17:15
 5/6 anonim ***** válasza:
0%
Nem Te vagy a legélesebb kés a fiókban, azt látom.
okt. 24. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

“Csak ki kellett nyitnom a kóddal amit generáltak, a vevő kifizetett mindent“


A nyito kodot is a vevotol kaptad? Ez tipikus Facebook Marketplace-es csalasnak hangzik.

okt. 25. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!