Jól látom ezeket a Glamour-napokat?
Szóval ahogy látom, javarészt a legdrágább termékeket adják némi kedvezménnyel, ami 10-50% is lehet akár. A legtöbb 20-30% körül van.
Namost alapból nem veszek ilyen túlárazott dolgokat, ahol csak a márkanevet fizeti meg az ember.
Példa: Ariel 36db-os mosókapszula 6500 ft, kedvezménnyel kb 5000. Alatta lévő polcon Tomi 40 darabos ugyanez, mindenféle akció nélkül 3200 Ft.
Namost, kérdem én: nem jó a Tomi, ami kb ugyanúgy kimossa a ruhát, szép és illatos lesz?
Számomra elég átlátszó ez az egész. Maximum a jómódúaknak éri meg jobban, akik eleve ész nélkül költenek.
Vagyis pont ugyanannyiba kerül a 460g-os Tomi 3200-ért, mint a 830g-os Ariel 6500-ért.
Próbáld ki melyik mos tisztábbra.
Ez olyan, mint a Coca Cola, a Pepsi, meg a szupermarketek saját márkás kólái.
Aki a Cocát szereti, sosem vesz Pepsit, meg olcsó kólát.
Aki meg sokallja a 600 vagy 800 forintot egy üveg Cocáért, az megveszi 200-ért az olcsót.
Nyilván utóbbiban nincs benne 30% marketing költség.
"Jól látom ezeket a Glamour-napokat?"
még félóra, csúcsforgalom a kasszáknál.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!