SHEIN csomagomat nem szállították ki. Shein azt állítja hogy márpedig igen. Hogyan tovább?
Rendeltem egy konyhai kiegészítőt és pár ruhát.
A ruhákat meg is kaptam, de a konyhai kiegészítő nem jött meg, ami közel 15 ezer Ft volt.
Ha kisebb összeg lenne, akkor hagynám a francba.
A postán azt mondták hogy visszaküldték a csomagot, mert a postás akkor jött ki amikor dolgoztam.
A Shein ügyfélszolgálata pedig azt állítja hogy sikeresen ki lett szállítva a csomag.
Hogyan tovább ha nem kaptam meg a csomagot és állítják hogy ők kiszállították?
Ha a postás akkor jön ki, amikor dolgoztál, akkor másnap újra kijön. Ha másnap se vagy otthon, értesítőt hagy, és mehetsz érte a postára még 10 napig.
Ha nem veszed át, akkor visszaküldik valóban, de erről nem a shein tehet.
Nyomkövetési számot kaptál, azt látnod kell a posta rendszerében is, ott szerepelnek a sikertelen kézbesítések - vagy az, ha sikeresnek jelölték (csakis ekkor jelezheti a shein, hogy sikeresnek látja, ők is ebből tájékozódnak).
Ha a posta sikeresnek jelölte, akkor nem küldte vissza. Akkor náluk verheted az asztalt, hogy kerítsék elő vagy fizessenek kártérítést.
Ha visszament, akkor vissza fog érni a shein raktárba, akkor ezt meccseld le az ottani ügyfélszolgálattal.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!