Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Az EON - MVM atallas masoknak...

Az EON - MVM atallas masoknak sem ment siman?

Figyelt kérdés

Kuldtek egy szamlat, de az oraallas tavaly decemberi es arra tettek ra 450 mwh fogyasztas, holott 160-180 szokott lenni havonta


Raadasul valami 9000 Ft tulfizetest is elszamoltak, holott nincs tulfizetes a villanyszamlamon, de igy is a szokasos 6-7 ezer helyett 13 ezer ft lett a villanyszamla


aug. 4. 16:58
 1/7 anonim ***** válasza:

A gond ott van, hogy az eON-nál hónap közepén volt a mérőállás rögzítés és a zárás, míg MVM-nél hónap elején, szóval most kb mindenkinek kiszámláztak másfél havi villanyt.

A túlfizetés meg szerintem abból volt, hogy lezárták az eON-os számlákat és a mérőállás alapján év közben többet fizettél be, mint a valós, pl mert éves szinten benne vagy a kedvezményes sávban, csak egy-egy hónapban nem voltál.


Egyébként örülj, hogy csak ennyi a probléma, másnál sokkal nagyobb gondok is vannak, látszik, hogy egy Lölöke-féle állami cég, ahol az informatikai rendszer a béka sejhaja alatt van. Nevetséges, hogy pl. az appon nem lehet kamerával diktálni a mérőállást, eON-nál meg lehetett.


Egyébként vicces, amit írtál: 450 miliwattóra? :D

aug. 5. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Megjott a modositas, az uj szamla 43 ezer forint lett


A k.va anyjukat, raadasul le sem tudom tolteni a szamlat, mert hibat ir ki, csak az osszeget latom

aug. 12. 12:47
 3/7 anonim ***** válasza:

Nekem most 23 ezer lett a számla. Mivel ez másfél hónap és mivel júliusban az iszonyatos hőség miatt 2 hétig szinte folyamatosan ment a klíma, ez így nem is sok.

Az viszont vicces, hogy az E-on esetében 15.-én megadtam a mérőállást, 18.-a körül elkészült a számla és következő hónap 8.-a volt a fizetési határidő. Most meg? 6.-án adtam meg a mérőállást, ma készült el a számla (persze értesítés nem jött) és 28.-a a határidő.

aug. 12. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Az MVM-ben dolgozok. Nagyon nagy fennakadások vannak most. Ha baj van, akkor be kell menni személyesen. Bár kilométeres sorok vannak napi szinten.

(Én nem ügyintéző vagyok, szóval konkrét kérdésekre nem tudok válaszolni)

aug. 13. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
#4 Nem is vártunk mást egy állami-Lölöke vállalattól.
aug. 13. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
5, hát persze. Nekem is van velük épp elég problémám, hidd el. Attól, hogy ott dolgozom már éppen a per szélén állok velük, mert jogtalanul követelőznek...
aug. 22. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Tegnap megpróbáltam befizetni a számlát az MVM appban. Hát nem sikerült, folyton hibát írt és frissítgette az oldalt, de tizedjére sem hozta be a fizető felületet. Tipikus állami vacak: használhatatlan az egész.
aug. 22. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!