Garanciális termék javításra küldése esetén kinek a dolga/költsége a csomagolást biztosítani?
Vettem egy elektromos rollert 1 éve,lett egy hibája amit garanciálisan megcsinálnának, kértek hogy küldjem el nekik futárral. Viszont én már a dobozát kidobtam. (Tudtommal nem vagyok köteles évekig tárolni.) Nem tudom hogy mibe csomagoljam, akkora dobozt sehol találok amibe bele férne. Tőlük nem kapok semmien segítséget.
Kérdésem az lenne hogy ebben az esetben kinek a dolga a csomagolast biztosítani? Én úgy gondolom hogy mivel garanciális és ez a hiba szerintük is garanciális javitasba tartozik ezért úgy gondolom hogy az ő feladatuk lenne a csomagolast és szállítást fizetni.
50 km re van a szervíz. Felajánlottam nekik azt is hogy elviszem autóval,vagy küldjenek egy új alkatrészt és kicserélem én, vagy küldjenek egy dobozt amibe vissza tudnám küldeni de ezekre nem kaptam választ.
Köszönöm a válaszokat!
Ha én elviszem személyesen a rollert akkor utána nekem is kell érte menni vagy ő nekik a dolguk visszaküldeni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!