Másnak is problémás a Posta ÉnPostám rendszerének használata?
A webáruházakra vonatkozó törvény értelmében regisztrálni kellett a cégeknek, hogy a törvényben meghatározott áron postai úton is lehessen küldeményt tovbábbítani. Nekünk korábban futárcég szállított, de most ez is kötelező. Azoban eddig csak a bajom volt vele. Az, hogy a regisztráció hogy ment, már nem is részletezem, mert borzalmas volt, valami céges sapkát kért, amit senki sem tudott, hogy micsoda, de aztán a használat során is jöttek a gondok. Az első csomagot nem látta a rendszerük, ezért manuálisan kellett bevinni a feladásnál minden adatot újból. A másodiknál az volt a bajuk, hogy valamit nem zártam le, de hogy mit, azt nem tudom, mert korábban sosem kellett ilyet csinálni és én nem ismerem a postai szakszavakat, így aztán nem vették fel a csomagot, csak ötszáz forinttal drágábban. Most meg már belépni sem tudok, mert a bejelentkező ablakban csupán egy "A kapcsolat alaphelyzetbe állt" felirat olvasható. Írtam a postának, de választ nem kaptam, gondolom, majd két hét múlva írnak valamit, a múltkor is annyi ideig tartott a válasz.
Nektek működik rendesen, vagy másnak is vannak problémái?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!