Üdv! Egy telekommunikációs nagyvállalat call centerében dolgoztam. A cég nem fizetett műszakpótlékot. Most visszamenőlegesen is ki kell fizetniük, de olyan feltételeket szabnak, melyek nem reálisak. Mit tehetünk?
Az ügyfélszolgálat 0-24 óráig működött, senkinek nem volt fix beosztása, mindenki akkor jött amikor mondták,h jönni kell, csak a műszakkezdések időpontjai voltak fixek (pl: 6, 7, 8, 9, stb...). A cég most hosszas huzavona után így nyilatkozik: "azon munkavállalók részére kerül kifizetésre a műszakpótlék, akik egy 3 hónapos időtartamot tekintve munkájukat legalább 4 kivétellel több, mint 2 órás eltéréssel kezdték meg."
Ezt inkorrektnek tartom , mert én például a legtöbb esetben a kevésbé népszerű 13:30-as illetve 15:30-as műszakban voltam, melyet legjobban érint a kifizetés. Mit tehetünk, mire hivatkozhatunk, hogy a rendes módon, minden munkavállalónak kifizessék a járandóságát. Én nem vagyok jogász, de véleményem szerint a pénztárcájuknak legkedvezőbb verziót szeretnék választani, nem ismerek olyan szabályt, ami alapján a kifizetésnek az Ő általuk megszabott módon kéne zajlania. Több száz ember érintett. Segítségüket előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!