Ha egy rendelt csomagból kifelejtenek egy terméket, akkor kinek kell bizonyítani az igazát?
Az árusító azt mondja hogy márpedig ő bele tette az összes terméket, a vevő pedig azt hogy márpedig hiányzott a kapott csomagból egy termék.
Ilyenkor kinek kell bizonyítania az igazát? És amennyiben tényleg hiányos volt a rendelés akkor mennyire problémáznak rajta a webshopok hogy utána küldjék a hiányzó tételt?
Webshoptól függ. Illetve attól, hogy az oldalnak milyen szerződése van a futárszolgálattal (csomag biztosítás x összegig stb).
Meg persze az is bonyolítja a dolgot, hogy személyes vagy automatás. Ha személyes az esetek nagy részét cseszheted, hiszen az aláírásoddal igazolod, hogy jó termékeket és jó állapotban vettél át (tehát elméletben a futár neked kibontotta, átnézted, nem találtál problémát és úgy vetted át. De tudjuk, hogy a gyakorlat nem ilyen). Ha automatás akkor ez nem áll fenn.
Mindenképp az üzletnek jelezz, ők továbbítják a futárszolgálat felé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!