Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jobb világ lenne-e, ha a...

U. Xorter kérdése:

Jobb világ lenne-e, ha a marketingipar szigorúbban lenne szabályozva?

Figyelt kérdés

Laikusként az a benyomásom, hogy nagyjából bármilyen termékről vagy szolgáltatásról is legyen szó, a média óriási szerepe miatt túl nagy hangsúlyt kap a marketing-/reklámipar. Mintha a marketingipar önmagát adná el, nem pedig a terméket. Sokszor mintha egy silányabb termék nagyobb teret tudna hódítani a piacon "csak" a marketingje miatt szemben egy nagyságrendekkel "jobb" termékkel szemben, aminek a marketingjére nem költöttök milliókat. Ez oda vezet (?), hogy - metaforikusan - inkább a csomagolás/külcsíny lesz mérvadó. Tényleg arra képeznek "szakembereket", hogy a social media platformokon elemezze, hogy a célcsoportjuk a nap melyik szakában kattint legnagyobb eséllyel milyen színvilágú/zenevilágú reklámra? Értem, hogy ezzel sok-sok százalékkal több profitot tud egy cég termelni, de nem lenne jobb érzésünk, ha ehelyett tényleges hozzáadott értékkel bíró munkát végezhetnének ezek a kollégák?

Lehet etikusan szabályozni ezt a területet? Kell? Jobb lenne a fogyasztóknak? Mit gondoltok?



márc. 31. 12:41
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem
márc. 31. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nem.
márc. 31. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Nem
márc. 31. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!