Miért nem tudok állampapírt venni online?
MobilKincstár alkalmazáson keresztül akartam állampapírt venni a szokásos módon, de a tranzakció nem jön létre. Minden adat megfelelő, az online vásárlási limitet megemeltem a szükséges szintre, a kétlépcsős azonosítások rendben voltak, az Otp bank alkalmazásban a jóváhagyás is sikeres, mégse történik semmi. Próbáltam a Simple alkalmazáson keresztül, a Simple fizetési felületén is, a Simple fiókban is, de sehogy nem sikerült. Mi lehet a probléma? Nem kapok semmi hibaüzenetet, látszólag minden rendben van. Még a sikertelen tranzakcióról se kapok értesítést.
Annak lehet köze ehhez, hogy novemberben lejárt a bankkártyám, és MasterCard helyett Visa kártyát kaptam? Állampapírt nem vettem azóta, de egyébként használom minden másra probléma nélkül.
A telefonon ma se tudtam venni, számítógépen tényleg elsőre sikerült. Azért érdekes ez, mert a folyamat látszólag ugyanaz, mint telefonon, ugyanúgy Simple felületén fizettem, és telefonon az OTP Bank alkalmazásban kellett jóváhagyni a tranzakciót.
Köszönöm a válaszokat!
Szerintem máskor utald át az összeget a számlaszámodról a kincstári számlára, ott már csak vásárláskor ekkor a "pénzszámla egyenlege" lehetőséget kell választani.
Én így szoktam megoldani évek óta - igaz nem az alkalmazás használatával - és nincs problémám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!