Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért nem tudok állampapírt...

Miért nem tudok állampapírt venni online?

Figyelt kérdés

MobilKincstár alkalmazáson keresztül akartam állampapírt venni a szokásos módon, de a tranzakció nem jön létre. Minden adat megfelelő, az online vásárlási limitet megemeltem a szükséges szintre, a kétlépcsős azonosítások rendben voltak, az Otp bank alkalmazásban a jóváhagyás is sikeres, mégse történik semmi. Próbáltam a Simple alkalmazáson keresztül, a Simple fizetési felületén is, a Simple fiókban is, de sehogy nem sikerült. Mi lehet a probléma? Nem kapok semmi hibaüzenetet, látszólag minden rendben van. Még a sikertelen tranzakcióról se kapok értesítést.

Annak lehet köze ehhez, hogy novemberben lejárt a bankkártyám, és MasterCard helyett Visa kártyát kaptam? Állampapírt nem vettem azóta, de egyébként használom minden másra probléma nélkül.


jan. 2. 11:19
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem a bank, sem a kártya az oka ennek. Én arra gyanakszom, hogy a kincstárnál elbxták az egész applikációt. Innen is gratulálok nekik. 🙌
jan. 2. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ebbe lehet valami. Holnap nekifutok újra. Ma kb. 10-12 próbálkozásom volt.
jan. 2. 13:07
 3/7 A kérdező kommentje:
Megnéztem a történetben, 29-szer kezdeményeztem vásárlást ma. Buzdítják az embereket az állampapírra, az alkalmazás meg szar. Ehhez tényleg csak gratulálni lehet.
jan. 2. 13:28
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Ugyanez volt nálunk is, a férjem is többször próbálta, még karácsony előtt. Vártunk másnapig, hogy történik-e valami (nem), aztán számítógépen elsőre sikerült.
jan. 2. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Ma nekem sem sikerult, holnap megprobalom megint.
jan. 2. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

A telefonon ma se tudtam venni, számítógépen tényleg elsőre sikerült. Azért érdekes ez, mert a folyamat látszólag ugyanaz, mint telefonon, ugyanúgy Simple felületén fizettem, és telefonon az OTP Bank alkalmazásban kellett jóváhagyni a tranzakciót.

Köszönöm a válaszokat!

jan. 3. 12:55
 7/7 anonim ***** válasza:

Szerintem máskor utald át az összeget a számlaszámodról a kincstári számlára, ott már csak vásárláskor ekkor a "pénzszámla egyenlege" lehetőséget kell választani.

Én így szoktam megoldani évek óta - igaz nem az alkalmazás használatával - és nincs problémám.

jan. 6. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!