11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#10 Akkoriban a Google Adsense és hasonló rendszerek még nem léteztek, ezek a cégek közvetlenül kötöttek szerződést a hirdetőkkel és CPM alapon működtek. Csakhogy a hirdetők rájöttek, hogy hiába jelenik meg sok reklám, az átkattintási arány sokkal rosszabb, mint egy sima webes hirdetésnél, ha meg a kattintásért is fizetett a szörfözőknek, akkor a nagy részük a kattintás után tovább is állt, így nem érte meg a hirdetőknek.
Persze már akkor is voltak affiliate rendszerek, amiken keresztül akár ki is tehették volna a hirdetéseket, de azokon a rendszereken már akkor is komoly csalásellenörző rendszerek működtek, amik kiszűrték volna, mint "clicking club".
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!