Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webshopban megadott telefonszá...

Webshopban megadott telefonszám elérhetősége?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Csak kíváncsiságból kérdezném; olvastam, hogy a webshopokban kötelező megadni a telefonszámukat, viszont arról nem találtam semmit, hogy mennyire kell, hogy elérhetőek legyenek. Gondolom nem várják el, hogy 0-24 elérhető legyen, de van valami minimum, amilyen időkben elérhetőnek kell lenni?

A választ előre is köszi!



2023. dec. 3. 14:24
 1/2 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Megadsz szintén a webshopon ügyfélszolgálat elérhetőséget ("nyitvatartási" időt), és abban az időben kell elérhetőnek lennie.
2023. dec. 3. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, viszont arra lennék kíváncsi, hogy a "nyitvatartási" időnek milyen hosszúnak kell lennie, vagy meglehet-e azt csinálni, hogy mondjuk hetente összesen 1 órán keresztül hívható, vagy akár azt odaírni, hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat, hanem mondjuk emailt kell írni. Amit olvastam törvényt, abban annyit találtam, hogy fel kell tüntetni a telefonszámot, viszont azt nem, hogy elérhetőnek is kell lennie.
2023. dec. 4. 13:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!