EMAG-ról nem eMAG termék rendelése esetén tényleg a vásárlónak kell a rendelt termékek után kajtatni, amennyiben sokat késik?
November 10-én rendeltem pár apróságot, köztük 3 tubus Sensodyne fogkrémet, és egy USB kábelt. Mindkettő eMAG partner termék. Előbbi megrekedt a legelső fázisban (Rögzített rendelés), utóbbinak kerek 2 hete automatában kellene lennie a várható kiszállítási idő szerint.
Mivel egyikről sem kaptam semmilyen update-et, ezért jeleztem az eMAG felé az elégedetlenségem. A válaszlevelükben - többek között - azt írták, hogy "Ön az egyik ilyen magyar partnercégünktől rendelte meg a termék(ek)et, így a kérésével kapcsolatban ők, az eladó cég tud segíteni Önnek."
Szoktam tőlük rendelni, de így még nem jártam. Tudom, hogy Black Fri..Week, meg Month van/volt, és lassan karácsony, de valóban így van, hogy ilyen esetekben a vevőnek kell az eMAG partner boltokkal felvenni a kapcsolatot, és érdeklődni?
Illetve, ha beszerzem máshonnan a tételeket, és végül egyszer kiküldik az automatába, én pedig nem veszem át (csak utánvét opció volt a megrendelésnél), annak van bármi következménye rám nézve?
Ha nyíltan és világosan válaszolt az eMAG ügyfélszolgálata, amit még idéztél is:
"Ön az egyik ilyen magyar partnercégünktől rendelte meg a termék(ek)et, így a kérésével kapcsolatban ők, az eladó cég tud segíteni Önnek."
Akkor most mégis ide minek teszed fel a kérdést? Szerinted vicces kedvében volt az ügyfélszolgálatos?
Másfelől te magad pipáltad be rendeléskor (különben nem tudod megrendelni a termékeket), hogy elolvastad és elfogadod az általános felhasználási feltételeket, amiben teljesen értelemszerűen le vannak írva a felelősségi körök partnercégtől történő rendelés esetén. Ha csak nem vagy analfabéta akkor ajánlom figyelmedbe ennek a tanulmányozását, mielőtt baromságokat kérdezel!
Az emagos cuccoknál figyelni szoktam, hogy az emag-e a forgalmazó és ők szállítják-e ki és általában csak akkor rendelek, ha igen. Annál is inkább, mert akkor nincs postaköltség általában és a legtöbb esetben így érhetők el jobb árak, mint máshol.
Ilyenkor minden évben ez van. Csúsznak mindennel és két naponta kapom az sms-t, emailt, hogy türelmet kérnek. Már megszoktam, majd jön. Nem rendelek olyat, ami azonnal kéne.
Van elállási jogod, élj vele, ha nem tudod kivárni.
#3
Szimpatikus, hogy tudsz helyesen írni, de te is csak egy vagy, aki itt éli ki a frusztrációit :) Nyugodtan.
#4
Nem fizettem értük, ezt leírtam a kérdés alatt, de köszi, nem tudtam, hogy van ilyen opció.
#5
Köszönöm a tippeket. eMAG-ot én is úgy használom, hogy ráér akár 2-3 hét múlva, tudom róluk, hogy nem bajnokok a szállításban, de ez most egy kicsit megment.
"Az emagos cuccoknál figyelni szoktam, hogy az emag-e a forgalmazó és ők szállítják-e ki és általában csak akkor rendelek, ha igen. Annál is inkább, mert akkor nincs postaköltség általában és a legtöbb esetben így érhetők el jobb árak, mint máshol."
Pontosan.
Nézd meg a megrendelt termék adatlapján, hogy kitől rendeltél pontosan. Lehet, hogy Romániából vagy Észtországból...
Ezért nem szabad emag-on más forgalmazótól rendelni.
Eleve rátesznek plusz hasznot, ha elmész az eladó oldaláta, ugyanúgy megrendelheted, csak olcsóbban.
Köszi a továbbiakat is.
Magyar boltok, emailes megkeresésre nem reagáltak, így élek a lehetőséggel, és ha esetleg megérkeznek a csomagok, nem fogom őket átvenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!