GLS futár miért vette át helyettem a csomagot?
A mai napon jött volna meg 3 cipő rendelésem, több, mint 100e forintban előre fizetve, viszont 10 körül el kellett mennem itthonról, emiatt fel is hívtam a futárt, hogy mikorra érne ide, esetleg egybeesik-e az utunk, hogy átvegyem, de több, mint másfél órát mondott, emiatt megkértem, hogy majd másnap hozza vissza ismét.
Győzködött, hogy neki ez mekkora kiesés lenne, inkább odaadná a boltban (addigra bezárt), postán (rég bezárt) vagy szomszédnak (megkértem, hogy ne, mert volt már ilyen lopott csomaogm, amit más futár átadott az utcában másnak). Végül sikerült meggyőznöm, hogy ne tegye mert akkor mind elvesztem, emiatt abban maradtunk, hogy holnap hozza ő vagy a kollégája.
Viszont kb. az ígért időben jöttek az értesítések, hogy mindet átvettem, értékeljem a futárt, aláírás helyén pedig csak a nevem volt legépelve.
Az érdekelne leginkább, hogy ilyenkor tehetetlen vagyok, ha mondjuk össze lesz törve a csomag? Hiszen az átvételkor "nem kértem" kárfelvételi jegyzőkönyvet, miért kaphatnék másnap, ha egyáltalán megkapom?
Kellene ezzel kezdenem valami komolyabbat ha megkapom a csomagot, vagy csak akkor ha nem? Egyáltalán mit? Biztonsági kamerán látszik, hogy nem volt mozgás a háznál (utcát nem látja), de ennél több bizonyításra nem tudok gondolni.
Ennyire nagy mínusz éri tényleg a futárt, hogy inkább 3 (igazából 2 csomagszám, csak az egyik két dobozban jön) csomaggal sumákol?
Végül megkaptam egyben a cipőket, mert elhozta munkán kívül.
Az indok még mindig a nagy bukásra való hivatkozás két csomag ismételt kézbesítésénél (értem #3-as érvelését a növelt költségekkel, de még is csak be kéne legyen építve ez az árba, ha már garantálják az összesen háromszori kézbesítési kísérletet, vagy ha be van akkor a futárok díjazására kellene más módszer gondolom, hogy ne játsszanak ezzel), viszont így azt a lehetőségemet buktam, hogy tegyek kárigényt, bár szerencsére nem kellett (külső nem, belső sérülés volt amit nem győznék bizonyítani). És tényleg a futár vette át a nevemben, aláírásom helyett a gépelt nevemmel, valahol máshol.
Egyébként a vita rendezésére: én 2 párat rendeltem a méretbeli kétely miatt (nincs lehetőségem személyesen próbálni ezt a modellt a közelben), 30%-os akcióban, a többi a család többi tagjának ment. Én sem veszek méregdrága cipőket, csak próbálok minőségit :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!