A kereskedelmi üzletláncok miért rekesztik ki az árengedményeik egy jelentős részéből azokat az embereket, akik valamilyen okból nem akarnak/tudnak okostelefont használni?
nincs ingyen ebèd.
Azèrt jàr a kedvezmèny mert az appon làtjàk ès tudjàk elemezgetni a szemèlyes fogyasztàsi szokàsaidat.
Könnyen túlteszem rajta magam: kedvezményként a töredékét sem kapnám vissza az összes üzletben együtt sem, mint amennyibe az okostelefon és a díjai kerülnének.
(Ráadásul, így is bosszant, bár csak közvetve érint: nagyon gyakori, hogy vita van a kedvezményeknél, ami miatt nemegyszer feltartnak a pénztárnál. Tegnap a DM-ben vártam egy csomót, amíg egy hölgy mutogatta az appon, hogy kedvezményes, amit vásárolt, a pénztáros pedig állította, hogy csak péntektől lesz kedvezményes, igaz, nem az app szerint. Nem sokkal utána a LIDL önkiszolgáló pénztáránál hallgattam, hogy egy férfi reklamált szintén valami appos kedvezmény miatt, mutogatta a nyugtát és a telefonját azzal, hogy kétszer nem szólt, de most már megelégelte. A LIDL-es hölgy elismerte, hogy igaza van, és javasolta, hogy írjon a központba, mert ez nem egyedi üzleti téma, ők helyben semmit sem tudnak tenni.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!