Nem tudok belépni a PayPalomba, mert a régi, nem létező számomra akar megerősítő üzenetet küldeni, hogy tényleg én vagyok-e az. Mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
Jó ideje nem használtam PayPalt, de most újra szükségem lenne rá, de azóta számot váltottam és az előző már nem is él. Csinálhatnék újat, de pár ezer forint még van rajta, ez a kisebb baj, de ez a fő email címem és nem akarok másikat használni banki dolgokra.2023. máj. 3. 13:39
1/2 anonim válasza:
Ebben csak a paypal ugyfelszolgalat tud segiteni, valahogy azonositanod kell magadat naluk.
2/2 anonim válasza:
A következőket teheted:
Hívd fel a PayPalt a +36 1 777 7944 számon. Sajnos kizárólag angol nyelvű ügyintézővel tudsz beszélni.
Az ügyintéző rákérdez az alábbi személyes adatokra:
A régi telefonszámodra
A címedre, amelyet a fiók regisztrálásakor megadtál
Az elsődleges e-mail címedre, amelyre a PayPal fiókot regisztráltad
Ha az összes kérdésre helyes választ adtál akkor az ügyintéző frissíti a telefonszámodat a rendszerben, ezt követően pedig újra hozzáférhetsz a fiókodhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!