SimplePay fizetésnél nektek sem küld SMS-t megerősítő kóddal, hanem rögtön vonja a pénzt?
Amikor először így jártam, megijedtem, mentem a bankomhoz, hogy állítsák be a két lépcsős azonosítást, azt mondták be van, de megcsinálták úgyra. Aztán legközelebb, amikor így fizettem, szintén SMS nélkül sikerült a fizetés, akkor is bementem a bankhoz, azt mondták, hogy valószínűleg a SimplePay szolgáltatás így működik (pedig korábban emlékszem, hogy mindig kaptam az SMS-ben a kódot).
A számlámról azóta sem tűnt el pénz, de mégis fura, mert ennek pont az lenne a lényege, hogy ne tudjon utalgatni az, aki ellopja a kártyámat, hogyha a telefon meg nálam van.
“A Simple-fiókhoz több fizetési megoldás is kapcsolódik, a Simple-fiókos, a Simple gyorsfizetés alkalmazással, a QR-kód és push notification alapú fizetések, illetve az Instant transzfer. Ezek esetében nem minden esetben van szükség az erős-ügyfélhitelesítésre, így gördülékenyebb lehet a fizetési folyamat.“
Mondom UGYANAZON az eszközön. Ha nem csak a tárcádat, hanem a telefonodat is ellopják úgy, hogy a feloldómintát is tudják, max akkor lehet gáz.
Hiába csórnák el a kártyádat, ha idegen eszközön akarnak fizetni, akkor fogja kérni az SMS kódot. De persze ez csak EU-n belül érvényes, EU-n kívüli webshop most sem kér kódot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!