SOS? Most mi van a telefon előfizetésemmel?
Szóval a Vodafone applikációban azt írja, hogy “A szerződés lejárata:
2022.10.12” és az októberi számla volt az utolsó ami megjelent az applikációban… Azt be is fizettem.
Azóta nem kaptam új számlát.
Viszont a szolgáltatásoknál azt írja, hogy “Aktív” és alatta sorolja, hogy korlátlan belföldi adatforgalom, 30GB roaming, stb.
És működik is az internet, illetve telefonálni is tudok.
Az elmúlt 2 hónapban is működött, de szeretném befizetni azokat a számlákat, amelyek nincsenek.
És nem értem miért működik minden, ha a szerződés lejárata:
2022.10.12. Legalábbis ezt írja.
Valamint van még egy ilyen is az “aktuális költések fül alatt” :
“Előfizetésed havi díja: 15990 Ft”
“Ellenőrizd az aktuális költéseidet: 3149 Ft”
“Időszak kezdete 2022.12.20”
“Az értek nem végleges, a számla lezárása után számítjuk ki a teljes költséget”
Tehát akkor lehetséges, hogy 12. havi számlám még majd lesz? Jó lenne…
De akkor is mi van a 11. havival? Nem szeretném ha félév múlva küldenék elmaradási kamatokkal.
Biztosan nem itt érdeklődnék ahol:
1. nem tudjuk ki vagy.
2. nem látunk bele az adataidba
3. nem látunk bele az előfizetésedbe
Hanem sietnék még ma he a városba, vagy bárhova, ahol Vodafone van, kivárnám a sorom és személyesen érdeklődnék. Valószínűleg már korlátoztak is, ha 2. hónapja nem kapnak pénzt. A Vodafone (ahogy a Telekom és a Pannonból lett Telenorból lett Yettel sem) nem jótékonysági szervezet, akinek hátraléka van, azt egy ponton túl letiltják, szankcionálják, büntetik (más eszköz nem lévén a kezükben, először azzal, hogy korlátozzák, majd felfüggesztik az előfizetést, majd behajtást rendelnek el...) , végső esetben - addigra az adósság már milliósra duzzad - a lakásod is rámehet, meg mindened...
Pont ezt mondom, hogy nincs korlátozva semmi. Minden ugyanúgy működik…
SMS-ben egyébként kaptam 0 forintos számlákat, a 11. hónapról, ezt elfelejtettem írni. De az applikációban annak sincs nyoma…
Jelenleg nem tudok bemenni a Vodafoneba, napi 4 óra szabadidőm van összesen… Nem erre fogom pazarolni, nem véletlenül ebben a formában fizetem és fizettem eddig mindig a számlákat. Yettel/Telenor előfizetés is van a családban, ugyanígy applikációból fizetjük már több mint 2 éve. Soha nem volt vele ilyen gond…
Megtaláltam mi okozza a problémát!
Van egy gomb, hogy “számlaváltás”.
Valamiért ugyanahhoz a telefonszámhoz 2 számlám van és 11. hótól a másikon vannak a befizetendő számlák.
De nem értem, hogy ez miért így van. M
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!