Késik a csomagom, rendelt már valaki Emagon keresztül a Zebra Colectiv nevezetű üzlettől?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy terméket és elméletileg már 15-én itt kellett volna lennie. Rendelés óta 2 emailt kaptam az emagtól hogy rögzítették a rendelést és hogy a rendelésem hamarosan átadásra kerül a kézbesítő partner számára. Ez volt 5 napja, azóta semmi.
Az emag oldalán a rendeléseim menüpontban csak annyit ír, hogy rendelésem hamarosan kiszállításra kerül, csomag elküldve, várható kézbesítés december 15-e. Egyéb infó és pontos csomag követés nem érhető el.
Utánanéztem az üzletnek és elvileg román cég. Azt sem tudom hogy futárnál van e már, vagy hogy egyáltalán áthozták e már a határon a csomagom.
2022. dec. 19. 09:53
2/2 anonim válasza:
Én egyszerre kétszer rendeltem az eMAG-ról: először és utoljára. Most még érthető, ha karácsony előtt késik, meg zűrzavar van, de akkor semmilyen indoka nem volt, és magyarországi cégtől rendelt áru volt. Ugyanígy nem találtam semmit, a telefonos ügyfélszolgálatuk azt mondta, hogy sajnos semmit nem látnak, ők nem ezért vannak (?!), de biztosan(?!) a futár cégnél van, adtak telefonszámot: ott érdeklődjek. Mivel nem volt azonosító szám, a futárcégnél nem tudtak utánanézni, csak azt tudták ajánlani, hogy érdeklődjek az eMAG ügyfélszolgálatán. Az ígérthez képest 29 nap késéssel érkezett meg a csomag. Nem mellesleg, nem az a futárcég hozta, aminek az eMAG-nál megadták a nevét és telefonszámát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!