Hogyan tudom elérni , hogy visszaadjak a penzemet ?
Figyelt kérdés
Vettem egy parnat , de sajnos rossz helyrol vettem el , úgyhogy majdnem 10k volt (igen , egy diszparna egy raktararuhazban) irtam nekik uzenetet , és azt mondjak , hogy husegpontokban adjak vissza
Ilyenkor mit tudok tenni ? Nekem penz kell , mert 10k minusz a kasszaban nekem sok
2022. szept. 13. 13:55
1/6 A kérdező kommentje:
A rossz helyet ugy ertem , hogy egy masik polcon volt a tobbi parna kozott
2022. szept. 13. 13:57
2/6 anonim válasza:
ezt már én is beszoptam. Ezért kell előbb megnézetni, mennyi is az annyi. Akármennyire is nélkülözhetetlen a tízezer, ezt elbuktad.
Amúgy én is párnával jártam így, csak én a kasszánál nem fizettem ki.
3/6 anonim válasza:
Ez nem is lehetne zavarosabb.
Rossz helyről vetted el – tehát személyes vásárlás – nem jár vissza semmi.
És fizetésnél nem tűnt fel az eltérés? Sok mindent vettél egyszerre?
4/6 anonim válasza:
Online vásárlásnál él a 14 napos elállási lehetőség. Normál vásárlásnál nincs ilyen. Max a cég jóindulatában bízhatsz.
5/6 anonim válasza:
És te a terméket visszajuttatod?
6/6 anonim válasza:
Esetleg érvelhetsz azzal, hogy megtévesztettek, de a fizetéskor észre kellett volna venned. Bár ha több dolgot vettél egyszerre, akkor nem könnyű észrevenni, csak a blokkon látod utólag. Ha valóban az olcsóbb párnák között volt árcédula nélkül (csak vonalkóddal), akkor szerintem jogos a panaszod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!